Wiele firm, chcąc spełnić oczekiwania klientów stara się o akredytację, która potwierdzi, że dane przedsiębiorstwo spełnia niezbędne wymagania, aby świadczyć usługi o wysokim standardzie. Najczęstszym certyfikatem, który powinna posiadać niemal każda firma, jest certyfikat ISO. Spośród międzynarodowych standardów tym najpopularniejszym jest ISO 9001. Czym jest ISO 9001? Norma ISO 9001 wiąże się...
Firma Zebra Technologies Corporation, (NASDAQ: ZBRA), specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach klasy korporacyjnej, wraz ze swoimi partnerami umożliwiająca biznesom osiąganie najwyższych poziomów wydajności, zaprezentowała dziś pierwsze tego typu w branży komputery mobilne wyposażone w system operacyjny Android™ 10: TC21/TC26, TC52x/TC57x oraz MC3300x. Zintegrowana funkcja skanowania oraz unikalne możliwości oprogramowania...
W kontekście wyboru najatrakcyjniejszej dla siebie oferty klienci sklepów internetowych mają znacznie ułatwione zadanie w stosunku do klientów sklepów stacjonarnych. Tymczasem utrzymanie klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego, dlatego e-commerce’om tak bardzo na tym zależy. Podpowiadamy, jak skutecznie zatrzymać klienta w sklepie internetowym. Dlaczego warto utrzymywać klienta w e-commerce? Utrzymanie...
Lojalni klienci to skarb, nie tylko w branży e-commerce. Wystarczy wspomnieć, że pozyskanie nowego klienta jest zazwyczaj kilkukrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Traktuj każdego nowego klienta jako potencjalnego lojalnego i związanego z Twoją marką konsumenta na lata. W jaki sposób to osiągnąć? Oto kilka sprawdzonych pomysłów dla branży e-commerce...
Zmiana na stanowisku szefa rządu, zapowiedzi drastycznych oszczędności i rewolucji w podatkach. Do tego wahania funta i spadki akcji na giełdzie. Wszystko to spowodowało, że Brytyjczycy zwrócili się ku „safe harbor”, czyli bezpiecznej przystani jaką dla ochrony majątku w czasach kryzysu zawsze stanowiło złoto. Jak poinformował na początku października...
Wraz z rozwojem technologii internetowych, sklepy e-commerce stają się coraz bardziej popularnym miejscem dokonywania zakupów. Jednak wraz z tym wzrostem, pojawiła się także konieczność dostosowania metod płatności do potrzeb i oczekiwań klientów. Tradycyjne metody płatności online, takie jak przelewy bankowe czy płatności kartą kredytową, nie zawsze są wystarczające i...
ING Bank Śląski przystąpił do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Bank oferuje klientom zwolnienie z opłat transakcyjnych na 3 urządzenia przez 14 miesięcy, czyli o 2 miesiące dłużej niż w Programie. Na ofertę specjalną ING Banku Śląskiego „Terminal Płatniczy za 0 zł przez 14 miesięcy” składa się: udostępnienie terminala płatniczego za 0...
Obsługa informatyczna firm staje się coraz popularniejszą usługą. Zewnętrzni wykonawcy dokonują serwisu sprzętu elektronicznego w firmie i dzięki temu nie trzeba zatrudniać do tego celu pracowników na stałe. Opłacalność finansowa, wygoda i wysoka jakość usług sprawiają, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się skorzystać z takiego rozwiązania. Czym zatem jest outsourcing...
Baner to ekonomiczny, estetyczny i efektywny format reklamy wizualnej. Taka prezentacja marketingowa sprawdza się w promowaniu firmy o praktycznie dowolnym profilu działalności. Banery mogą powstawać w dowolnych formatach oraz w oparciu o różne metody. Technologia produkcji Banery najczęściej produkowane są z elastycznego, odpornego na negatywne warunki atmosferyczne materiału. Strona frontowa może...
Biuro to bardzo ważne miejsce, które pełni tak naprawdę wiele funkcji. Często zupełnie się one różnią, bo to przecież inne miejsce dla pracownika, a inne dla klienta. Ten drugi bywa w nim rzadko - być może tylko raz w życiu - i dla niego jest ono przede wszystkim wizytówką...