„Kamienica mieści się przy samym rynku, który zlokalizowany jest w sercu” – no właśnie – 40-tysięcznego miasta. Jest świeżo wyremontowana i dostępna w cenie nawet 60% niższej niż cena podobnej nieruchomości w Gdańsku, we Wrocławiu czy w Krakowie. Ogłoszeń o podobnej treści możemy znaleźć wiele. Czy zakup nieruchomości w...
Czy warto zostać doradcą podatkowym?
Coraz więcej firm korzysta z usług doradcy podatkowego zważywszy na skomplikowane i dynamiczne (zmieniające się) przepisy podatkowe. Doradca podatkowy ułatwia zarządzanie firmą, a jego wiedza i umiejętności mają znaczący wpływ na jej rozwój. Zawód doradcy podatkowego jest prestiżowy zważywszy nie tylko na odpowiedzialność jaką za...
Korzyści z korzystania z agencji pracy tymczasowej w sezonie
Agencje pracy tymczasowej to prawdziwe wsparcie dla przedsiębiorców w okresach wzmożonego zapotrzebowania na pracowników. Oszczędność czasu to jedna z największych zalet – zamiast przeprowadzać długotrwałe procesy rekrutacyjne, firmy mogą szybko i sprawnie pozyskać potrzebnych pracowników.
Elastyczność zatrudnienia pozwala na dostosowanie liczby pracowników...
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield reprezentowała Żabkę Polska w transakcji najmu 100 mkw. powierzchni handlowej w budynku C kompleksu Spark. Inwestorem powstającego na warszawskiej Woli kompleksu biurowego jest Skanska Property Poland.
Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci małych, wygodnych sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka...
Chcesz wypromować swoje przedsiębiorstwo? Zastanawiasz się nad spotem lub filmem reklamowym? Nie jesteś przekonany czy to dobry sposób dotarcia do klientów? Obawiasz się, że nie dysponujesz dostatecznym budżetem? A może produkcja filmów reklamowych jest dla Ciebie czarną magią i nie wiesz, od czego zacząć ten proces? W artykule przedstawiamy...
Reklama stanowi podstawowy środek komunikacji firmy z klientem. Rozwój technologii oraz ekspansja internetu sprawiają, że każde przedsiębiorstwo powinno posiadać spersonalizowane materiały reklamowe, zawierające ofertę firmy. Jak wybrać dobrą firmę, która wykona projekt graficzny materiałów reklamowych?
Siła materiałów reklamowych
Reklama stanowi podstawowy środek komunikacji firmy z klientem. Rozwój technologii oraz ekspansja internetu...
W dniu 4 lipca 2019 r. sejm uchwalił projekt nowelizacji Ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw. Na podstawie ww. ustawy nastąpiło przesunięcie w czasie obowiązku pełnej elektronizacji zamówień publicznych w zakresie tzw. postępowań krajowych (poniżej progów...
Potocznie nazwane ulotkami ze zrywkami – gdzie jednak znajdują zastosowanie i czy warto postawić na ten kreatywny sposób reklamy? Jak przygotować efektowną i skuteczną ulotkę perforowaną oraz jakie są możliwości pod kątem doboru parametrów arkusza papieru? Wszystko wyjaśniamy!
Ulotki z perforacją – konkretny cel i grupa odbiorcza
Chcesz trafić z reklamą...
W ciągu ostatniej dekady opcje tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i przywracania w chmurze pojawiły się jako bezpieczna, opłacalna i niezawodna metoda zabezpieczania rosnącej ilość informacji, generowanych codziennie przez firmy i korporacje. Przejście na system tworzenia kopii zapasowych w chmurze to poważna i odważna decyzja, która umiejętnie wdrożona pozwala...
System reklamowy od Google pomaga w osiąganiu celów marketingowych, takich jak zwiększenie sprzedaży, poprawa świadomości marki czy powiększenie ruchu na stronie internetowej. Tzw. targetowanie, czyli selekcja konsumentów do których ma docierać dana reklama jest kluczowe dla zapewnienia, że kampanie są odpowiednie dla odbiorców i dotrą właśnie do tych osób,...