SEYSSO otwiera oficjalny sklep online

Po 8 latach obecności na rynku, polska marka SEYSSO ogłasza otwarcie oficjalnego sklepu online, tym samym wzbogacając swoją ofertę o bezpośredni dostęp do innowacyjnych produktów poprzez własną stronę internetową. Nowa faza rozwoju marki podkreśla jej zaangażowanie w ciągłe doskonalenie, jednocześnie utrzymując wysoki standard obsługi klientów oraz jakości oferowanych produktów.

Od momentu powstania SEYSSO, założyciel Wojciech Madej wraz z zespołem konsekwentnie dążą do wprowadzania na polski rynek innowacji oraz podnoszenia standardów w dziedzinie pielęgnacji jamy ustnej. Nowy sklep online to kolejny krok, który jest nie tylko odpowiedzią na potrzeby klientów, ale też kolejnym dowodem dynamicznego rozwoju firmy.

Otwarcie sklepu online ma na celu m.in. zwiększenie dostępności produktów SEYSSO dla klientów na całym świecie. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi zakupowemu, przeglądanie oraz zamawianie produktów jest niezwykle łatwe, niezależnie od miejsca i czasu. Dodatkowo na stronie pojawią się personalizowane rekomendacje produktów, czy wsparcie klienta w formie czatu na żywo. Otwarcie oficjalnego sklepu online umożliwi firmie lepszą kontrolę nad procesem sprzedaży i komunikacji z klientami. Dzięki temu SEYSSO ma możliwość lepszej obserwacji preferencji zakupowych klientów oraz szybszego reagowania na ich potrzeby.

Oficjalny sklep online ma również znaczący wpływ na budowanie wizerunku marki jako lidera w branży pielęgnacji jamy ustnej. Stała dostępność produktów na oficjalnej stronie internetowej umożliwi śledzenie najnowszych innowacji i ofert, dodatkowo podkreślając status marki jako producenta wysokiej jakości, zaawansowanych produktów.

O marce i założycielu 

Wojciech Madej wychował się w rodzinie stomatologów. Zarówno rodzice jak i dziadkowie pracowali w zawodzie. Od najmłodszych lat widział siebie, jak podąża śladem rodzinnej tradycji, aż na studiach, podczas praktyk w gabinecie, zaobserwował, że prawidłowa codzienna pielęgnacja i higiena jamy ustnej w domowych warunkach ma znaczący wpływ na zdrowie zębów i dziąseł. Obserwując statystyki – 98% Polaków ma próchnicę, a 60% nie myje poprawnie zębów — stworzył markę, która pozwala przenieść profesjonalną pielęgnację do domu i kompleksowo zatroszczyć się o zdrowie jamy ustnej. 

Dążąc do zaoferowania konsumentom doskonałej jakości i nowoczesnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań, powstała pierwsza szczoteczka SEYSSO — Carbon Professional. Prace nad tym modelem trwały rok. Dzisiaj w ofercie marki znajdziemy nie tylko szczoteczki soniczne do zębów, ale również irygatory czy kosmetyki. Niezależnie od tego, czy jest to zaawansowana technologicznie szczoteczka soniczna do zębów, ekologiczne opakowanie czy zaawansowana formuła pasty do zębów, marka  nieustannie dąży do oferowania klientom najwyższej jakości produktów, które dbają o ich zdrowie i komfort. Pozycja SEYSSO w Polsce jest już dobrze ugruntowana, przyszedł czas, aby otworzyć się na nowe, zagraniczne rynki.

Już teraz zapraszamy na www.seysso.pl 

Materiał prasowy

Poprzedni artykułJak skutecznie wykorzystać social media w biznesie
Następny artykułProces rekrutacji w branży e-commerce

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj