Dzisiaj w zasadzie trudno sobie wyobrazić, aby jakakolwiek firma zrezygnowała z programu lojalnościowego. Jest to absolutnie niezbędna część strategii marketingowej. Niestety, nie zawsze program tego typu odnosi sukces. Wynika to najczęściej z niewłaściwego przygotowania strategii. O czym należy pamiętać, przygotowując program? Jak się za to zabrać? Sprawdzamy! Określ cel swoich...
Główny Inspektorat Sanitarny nakłada na przedsiębiorców szereg różnorakich wymogów i zobowiązań, bez których otwarcie biznesu nie byłoby po prostu możliwe. Niezależnie zatem czy myślicie o otwarciu restauracji, czy salonu kosmetycznego – profesjonalny projekt technologiczny to absolutna konieczność. Czym jest projekt technologiczny i dlaczego warto zlecić jego wykonanie profesjonaliście? Sprawdzamy! Projekt...
Przeciągający się lockdown odbił się mocno na kondycji krajowej gospodarki. Wiele podmiotów z różnych branż znajdowało się na granicy bankructwa lub mierzyło się z koniecznością wprowadzania nadzwyczajnych rozwiązań, aby utrzymać się na rynku. Dotyczy to między innymi branży usługowo-handlowej, która mocno ucierpiała w wyniku ograniczeń w funkcjonowaniu sklepów oraz...
Automaty vendingowe to rozwiązanie skrojone ma miarę potrzeb dzisiejszych czasów. Urządzenia umożliwiają wygodną, bezpieczną, bezkontaktową obsługę. Konsument korzysta z nich samodzielnie na każdym etapie zakupów. Może bez pośpiechu wybrać interesujący go produkt i zapłacić za niego przy pomocy dowolnej formy płatności. Co więcej, błędem jest kojarzenie współczesnych automatów sprzedających...
Żyjemy w czasach, w których jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz. Dlatego bardzo istotną kwestią jest dobrze przygotowana strona internetowa oraz jej stabilna pozycja w wyszukiwarce. Marketing internetowy - po co promować się w Internecie? Przede wszystkim liczy się wysoka pozycja danej strony w wyszukiwarce Google. Dzięki temu...
Budowanie reputacji marki nie jest zadaniem łatwym. Służą temu różnego rodzaju narzędzia marketingowe, z których bardzo skutecznym jest udzielany firmie Certyfikat Laur Zaufania. Czemu służy taki certyfikat, kto do przyznaje i kto może się o niego ubiegać? W jaki sposób ten certyfikat wpływa na wizerunek marki? Certyfikat dla firm- co...
Prowadząc dowolną działalność gospodarczą, chciałbyś dotrzeć do jak największej liczby klientów. Zadanie to ułatwiają popularne platformy społecznościowe, takie jak Facebook. Za pośrednictwem tego narzędzia możesz nie tylko poszerzyć grono potencjalnych klientów, którzy być może skorzystają z oferowanej przez ciebie usługi, ale i również zbudować świadomość wokół twojej marki. Jak...
Jakie są wymagania, by wykonywać w ogóle tłumaczenia przysięgłe? W których sytuacjach tego typu usługi są często wybierane przez Klientów? O tym możesz dowiedzieć się z poniższej lektury. Mylą się wszystkie osoby twierdzące, że tłumaczenia przysięgłe mogą być wykonywane przez osoby pierwsze z brzegu. To wcale tak nie jest. Wszak...
Każda firma musi dbać o swój wizerunek i to na każdym polu. Dotyczy to nie tylko strony internetowej, reklam zewnętrznych, asortymentu, czy różnorodności i jakości usług, ale również kontaktu z klientem. Warto wiedzieć, że na rynku jest tak duża konkurencja, że aby dotrzeć do odbiorców trzeba naprawdę posiadać dobry...
Wyjazd do pracy za granicą nie zawsze musi wiązać się z diametralną poprawą bytu czy wysokimi zarobkami. W zależności od zdobytego wcześniej doświadczenia i posiadanych umiejętności mogą na was czekać lepsze bądź gorsze oferty pracy. Jak zatem znaleźć stabilne zatrudnienie i czym się kierować przy wyborze pracy za...