Ukraińsko-polska współpraca na rynku e-marketingu

Ukraińsko-polska współpraca na rynku e-marketingu

W ukraińskim e-marketingu nie brakuje nowych rozwiązań. Wiele z nich wdraża grupa razom communications, która ostatnio dała o sobie znać także na polskim rynku.

Ukraińsko-brytyjska grupa komunikacyjna razom communications pomaga wielu markom dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Choć spółka ma swoją siedzibę w Kijowie, jej kampanie już dawno przekroczyły granice Ukrainy. W ostatnim czasie nawiązała współpracę z twórcami cieszącej się ogromną popularnością aplikacji Qpony.

Ukraińska grupa medialna debiutuje w polskiej aplikacji

Razom nie boi się eksperymentować. Grupa była jedną z pierwszych ukraińskich firm, która zaczęła reklamować się w polskiej aplikacji Qpony. Jak mówi Alina Rul, Chief Digital Buying Officer grupy, ukraińska spółka i polski start-up mają ze sobą wiele wspólnego: „Z Qpony łączy nas nie tylko współpraca na rynkach europejskich, ale także zainteresowanie nowymi rozwiązaniami marketingowymi, które pomagają̨ naszym klientom jak najefektywniej prowadzić biznes”. Żywe zainteresowanie nowinkami z dziedziny e-marketingu w przypadku razom communications przekłada się na aktywny rozwój technologiczny. Zwraca na to uwagę prezes grupy mobilnej Qpony Tomasz Jabłoński, tak komentując współpracę z ukraińską firmą: – Nasz wybór na korzyść grupy Razom jest logiczny i przewidywalny. Po pierwsze, firma Razom aktywnie rozwija się̨ technologicznie, wykorzystując innowacje w kampaniach reklamowych dla swoich klientów. Po drugie, aktywnie współpracujemy na polskim rynku z agencjami Havas Media, Universal McCann i Initiative. Ponieważ na Ukrainie agencje te są częścią razom communications, zdecydowaliśmy, że będziemy współpracować ze wszystkimi firmami spółki – twierdzi Jabłoński. Wspólne działanie razom communications i Qpony ydaje się bardzo dobrym krokiem dla rozwoju ukraińskiej grupy. Qpony to niekwestionowany lider polskiego rynku O2O (Online-to-Offline) i najpopularniejsza aplikacja do pobierania kuponów rabatowych. Poznańska spółka łączy pięć aplikacji mobilnych, z których co miesiąc korzysta około 2,5 miliona Polaków. Reklamowanie się w Qpony to dla Razom szansa na pozyskanie nowych klientów. Współpraca z razom communications to nie pierwsza inwestycja Qpony na ukraińskim rynku medialnym – dotychczasowe działania i inwestycje prowadzone na Ukrainie pozwoliły Polakom uzyskać pozycję lidera wśród mobilnych agregatorów dyskontowych „Rabaty i akcje supermarketów”.

Sukcesy na koncie ukraińskiej spółki

Firma razom communications – wraz z grupami Initiative, Unilever Ukraine i British American Tobacco (BAT) – dała o sobie znać również w aplikacji Rabaty i promocje międzynarodowej grupy mobilnej Qpony/Blix. Spółka nie osiada na laurach. Do jednych z jej największych osiągnięć należy zaliczyć kampanię „Domestos Chat-bot”. – W ramach kampanii Unilever „Domestos Chat-bot” używaliśmy dwóch najpopularniejszych formatów – AdInsert, Native. Najlepszy wynik wykazał format Native, dzięki któremu udało nam się zwiększyć liczbę planowanych konwersji o 70% – tak jej efekty komentuje Alina Rul. Sukces „Domestos Chat-bot” powtórzyła kampania BAT marki GLO. Jej wyniki pozytywnie zaskoczyły samych pracowników razom communications: „Otrzymaliśmy o 61% więcej konwersji w porównaniu z planem, realizując cel sprzedaży podczas Black Friday” – opisuje Rul.

Współpraca ukraińsko-brytyjskiej grupy razom communications i polskiej aplikacji Qpony okazała się dobrym krokiem dla obu stron. Śledząc rynek e-marketingu, powinniśmy się bacznie przyglądać poczynaniom Razom. Wydaje się, że grupa jeszcze niejednym nas zaskoczy.

Poprzedni artykułNajtańsze produkty finansowe sektora pozabankowego
Następny artykułWiertnice rdzeniowe – co warto o nich wiedzieć?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj