Ulotki z perforacją – czy warto z nich korzystać?

Potocznie nazwane ulotkami ze zrywkami – gdzie jednak znajdują zastosowanie i czy warto postawić na ten kreatywny sposób reklamy? Jak przygotować efektowną i skuteczną ulotkę perforowaną oraz jakie są możliwości pod kątem doboru parametrów arkusza papieru? Wszystko wyjaśniamy!

Ulotki z perforacją – konkretny cel i grupa odbiorcza

Chcesz trafić z reklamą firmowej oferty usług bądź produktów do konkretnej grupy docelowej na konkretnym obszarze? Wzbudzić zainteresowanie, krótko i rzeczowo poinformować o zakresie działalności i umożliwić łatwy oraz szybki kontakt bądź zachęcić do skorzystania z oferty poprzez kupon rabatowy czy też voucher? W takim razie koniecznie rozważ wydruk ulotek z perforacją! Znajdują one szerokie zastosowanie – wykorzystać można je zarówno do ogłoszeń, reklamy, jak również jako ciekawy kupon rabatowy. Ogłoszenia drobne o usługach edukacyjnych, nieruchomościowych, zaginionych osobach czy też rzeczach – na tego typu ulotce umieścić można informację, jak również na części zrywkowej zostawić namiary do autora treści.

Ulotki perforowane w postaci reklamy? Wzbudź zainteresowanie zdjęciem, grafiką czy pomysłowym hasłem i zachęć do kontaktu! Tego typu reklamy chętnie stosowane są przez branżę gastronomiczną oraz usługową. Kolejnym ciekawym zastosowaniem ulotek z perforacją są kupony rabatowe – wszyscy kochamy okazje i promocje, poczucie oszczędności wraz z atrakcyjną ofertą z pewnością zainteresuje niejednego przechodnia i zachęci do zerwania ulotki oraz skorzystania z oferty. W przypadku ulotek z perforacją, tak samo jak w kwestii standardowych ulotek reklamowych, warto zwrócić uwagę na konkretne, zwięzłe i wzbudzające zainteresowanie informacje przedstawiające korzyści i zachęcające do działania!

Ulotki z perforacją – warianty możliwości

Ulotki perforowane występują w dwóch wersjach: ze zrywkami w dolnej części oraz ulotki składane na trzy, które dzielą arkusz na trzy równe części. W pierwszym przypadku mamy mniejszą powierzchnię zrywkową na zamieszczenie treści – ten wariant polecany jest więc na umieszczenie telefonu, maila czy innej krótkiej informacji. Drugi wariant to natomiast więcej miejsca na przekazanie informacji – sprawdza się więc, np. do zamieszczenia menu, mapki czy też kuponu rabatowego. Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://chroma.pl/pl/ulotki.

Poprzedni artykułZakładanie gabinetu dietetycznego
Następny artykułLeasing czy faktoring? Wybierz najkorzystniejszą opcję!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj