Wizytówki firmowe – jakie zamówić?

wizytowki firmowe

Wizytówki firmowe to niewątpliwie sposób, aby pozostać zapamiętanym przez potencjalnego klienta. Postaraj się zrobić dobre wrażenie i zainteresować go np. w trakcie prezentacji. Jeśli Ci się to uda to z pewnością wyjątkowa karta z danymi kontaktowymi, owo dobre wrażenie pozwoli podtrzymać. Jeżeli stoisz przed zamówieniem wizytówek firmowych, przeczytaj ten artykuł. Pozwoli Ci on wybrać dobry jakościowo i marketingowo produkt. Dowiesz się też m.in. jakie są możliwości zamówienia wizytówek do druku.

Jakie są możliwości wydruku wizytówek?

Oferta wydrukowania jest bardzo szeroka. Przede wszystkim, ze względu na to, czy treść ma być przedstawiona na jednej, czy na dwóch stronach produktu, wyróżniamy wizytówki dwustronne oraz wizytówki jednostronne. Jeśli zamierzasz wykorzystać obie części kartki, pamiętaj, aby ilość tekstu, który zaplanujesz nie była zbyt przytłaczająca dla odbiorcy. Innymi słowy, postaraj się go ograniczyć do konkretnych informacji. Potencjalny klient, bądź kontrahent oczekuje, że druk wizytówki będzie dla niego przejrzysty.

Własny projekt wizytówki – jak się wyróżnić wśród konkurencji?

Pamiętaj, że ciekawe wizytówki to bez wątpienia metoda na to, aby wyróżnić się wśród konkurencyjnych firm. Warto zatem zadbać, aby Twoja była absolutnie wyjątkowa. 

Własny projekt wizytówki to zdecydowanie lepsze rozwiązanie, niż korzystanie z gotowych, uniwersalnych szablonów. Grafika powinna być stworzona przez profesjonalistę i dopracowana we wszystkich szczegółach. We współpracy z grafikiem postaraj się, aby wizytówki do druku dla Twojej firmy były przygotowane w sposób maksymalnie dopracowany.

Warto także zwrócić uwagę na format wizytówki, jaki chcemy zamówić. Zdecydowana większość kart biznesowych, jakie otrzymujemy ma poziomą strukturę. Zamówienie ich w formacie pionowym pozwala natomiast stworzyć ekskluzywne wizytówki i wyróżnić się już na samym początku. Czasem to właśnie tak z pozoru błahy detal, może przyczynić się do tego, że np. klient wybierze Twoja ofertę w gąszczu innych propozycji biznesowych. Projektowanie wizytówki to początkowy etap, w którym uwzględnij zatem format wizytówki.

Wizytówki druk – ile kosztuje i od czego zależy?

Wydruk wizytówek jest uzależniony od kilku czynników. Przede wszystkim na cenę produktu wpłynie ilość zamawianych sztuk. Zastanów się, ile Ci się przyda. Pamiętaj jednak, że często opłaca się wybrać opcję większej ilości sztuk. Często bywa tak, że różnice w koszcie finalnym bywają nieznacznie większe jeśli zamawiamy wizytówki firmowe w pakiecie, tym bardziej, gdy zamawiamy je np. dla kilku pracowników.

Na cenę będzie miał także wpływ rodzaj zamawianego papieru na druk wizytówki. Te z większą gramaturą będą na pewno bardziej kosztowne. Warto wziąć tutaj pod uwagę specyfikę swojego zawodu. Zastanów się, czy warto wydawać pieniądze na lepsze jakościowo wizytówki do druku jeśli codziennie rozdajesz je w dużych ilościach. Jeśli natomiast Twoi klienci są z tzw. półki premium to zapewne opłaca się o nich powalczyć każdą możliwą metodą. 

Poprzedni artykułJakie meble do pracy w biurze?
Następny artykułJak skutecznie zdobyć bazę adresów JDG?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj