Mogłoby się wydawać, że naklejki z logo firmy to zbędny wydatek, ale mają one wiele zalet i warto w nie zainwestować. Nie wiąże się to z wysokimi kosztami, a korzyści płynących ze stosowania naklejek reklamowych jest naprawdę wiele. Pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć świadomość marki, zainteresować klientów swoimi produktami. Naklejki to niedrogie i skuteczne narzędzia marketingowe, które świetnie sprawdzają się do promowania marki/usług/produktów. Jeśli firma chce budować pozytywny wizerunek marki na rynku, to można jej śmiało polecić zastosowanie naklejek jako ciekawego elementu wykończenia swoich produktów.
Czy warto zainwestować w naklejki z logiem firmowym?
Naklejka reklamowa ma wystarczająco dużą powierzchnię do tego, aby umieścić na niej przeróżne elementy: zarówno treść, jak i grafikę. Najczęściej drukuje się na niej logo firmowe, hasło reklamowe lub inne elementy nawiązujące do danego przedsiębiorstwa. Służy przede wszystkim do promowania marki/produktów/usług. Wystarczą zaledwie dwa zdania, chwytliwe i zapadające w pamięć, jakaś ciekawa grafika, aby naklejka stała się skutecznym narzędziem reklamowym i to za przysłowiowe grosze. Zakup nawet dużej ilości naklejek nie wiąże się z koniecznością poniesienia wysokich kosztów, dzięki czemu nawet małe przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na taką inwestycję. Zwrot z niej następuje stosunkowo szybko, kluczowe będzie stworzenie wartościowej naklejki i wykorzystanie w pełni drzemiącego w niej potencjału. Naklejki są uniwersalną formą reklamy, która sprawdza się w przypadku praktycznie każdej branży. Można stosować je w różnych celach i na rozmaite sposoby.
Naklejki z logo firmy mogą mieć różną wielkość, wielkoformatowe wspaniale nadają się do przekazywania informacji, mogą mieć również formę infografik. Tworząc je pod kątem marketingowym, możliwe staje się umiejętne skierowanie uwagi odbiorców na markę, jej produkty czy usługi. Postęp technologiczny sprawił, że można obecnie tworzyć wysokiej jakości naklejki, odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych, co przekłada się na ich długą żywotność. Osoba, która kupi produkt, na którym znajduje się naklejka z logo firmy, stanie się mobilną formą reklamy, pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, czyli potencjalnych klientów i to bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Nikt nie lubi nachalnej reklamy, dlatego naklejki z nadrukiem sprawdzają się idealnie. Świetnym rozwiązaniem jest umieszczenie na naklejce kodu QR, co umożliwia błyskawiczne przekierowanie użytkownika na bloga reklamującego dany produkt/usług, firmową stronę czy do sklepu internetowego. Do dyspozycji są naklejki z logotypem, produktowe, na opakowania, magazynowe, ostrzegawcze, BHP i RODO, do punktu sprzedaży, informacyjne.
Naklejki z logo firmy cena, czyli z jakimi trzeba liczyć się kosztami i na co zwracać uwagę przy ich wyborze?
Przy zamawianiu większej ilości naklejek reklamowych dla firm można liczyć na bardzo atrakcyjne ceny, są one niezwykle niskie w porównaniu z ogromnymi korzyściami, jakie można uzyskać dzięki ich wykorzystaniu podczas promowania marki/usług/produktów. Za komplet 500 sztuk naklejek o średnicy 6 cm z papieru samoprzylepnego matowego, z kolorowym drukiem w wysokiej jakości, zapłaci się zaledwie 50 złotych. Bardzo często można liczyć na rabat na kolejny nakład naklejek, co czyni zakup jeszcze bardziej opłacalnym. Możliwości jest wiele, dzięki czemu nie ma problemu z dobraniem naklejki do specyfiki swojej firmy, indywidualnych oczekiwań i preferencji. Trzeba tylko określić, jakie dokładnie wymogi mają spełnić naklejki. Duży wpływ na cenę naklejek ma to, z jakiego zostały one wykonane materiału. Kolejną kwestią jest wybrana technika znakowania.
Podczas wybierania naklejek trzeba również określić to, na jaki rodzaj podłoża będą one naklejane. Inne sprawdzą się w przypadku powierzchni gładkiej, płaskiej, wypukłej itd. Ogromny wpływ na cenę naklejek ma oczywiście ich wielkość, podobnie jak liczba zastosowanych kolorów, cieniowanie, uszlachetnienia. Firmy oferują naklejki z klejem uniwersalnym lub permanentnym, z folii transparentnej, na szyby, z zabezpieczeniem antygraffiti, one way vision, papierowe, odporne na działanie paliw płynnych, z folii bezpęcherzykowej, na powierzchnie chropowate i porowate, podłogowe, na plandeki czy banery.
Jest kilka istotnych kwestii, o których trzeba pamiętać przy wyborze naklejek reklamowych:
• dobre naklejki reklamowe muszą przyciągać uwagę, być atrakcyjne dla odbiorców. Wszystko zaczyna się oczywiście od ich projektowania, najlepiej będzie powierzyć to zadanie profesjonalnemu i doświadczonemu grafikowi;
• bardzo ważne jest to, aby przy tworzeniu naklejki mieć na uwadze specyfikę branży, wszystko musi być ze sobą spójne, tworzyć harmonijną całość. Dotyczy to zarówno treści i grafiki, jak i formy przekazu. Naklejka ma od razu kojarzyć się z daną markę, zapadać w pamięć odbiorcy;
• niezwykle istotne jest to, aby naklejki reklamowe były unikalne, wyróżniały się na tle konkurencji, przyciągały uwagę ciekawym kształtem czy grafiką. Znaczenie ma nawet dobór właściwej kolorystyki, zadbać należy również o chwytliwe i łatwe do zapamiętania hasło reklamowe;
• w zależności od przeznaczenia naklejek, trzeba dopasować je do indywidualnych potrzeb. Nieco inne naklejki sprawdzą się na wizytówkach czy gadżetach reklamowych;
• kluczową kwestią przy wyborze naklejek z logo firmy jest to, aby były one wysokiej jakości. Wpłynie to korzystnie na jej wizerunek, będzie kojarzona z profesjonalizmem.