Smile positive – podziel się uśmiechem

Polska marka SEYSSO od początku swojego istnienia postawiła przed sobą jasny cel – zmianę perspektywy oraz wskazanie nowego kierunku w pielęgnacji jamy ustnej. Nieprzerwanie od siedmiu lat realizuje ten cel, a także tworzy produkty, które wychodzą naprzeciw potrzebom klientów i pomagają zapewnić skuteczną ochronę zębów oraz dziąseł. Przedłużeniem głównej idei brandu – piękny uśmiech, to zdrowy uśmiech – jest najnowsza kampania Smile Positive, ponieważ uśmiech ma znaczenie.

Śmiech to zdrowie. Gdy śmiejemy się, nasz organizm wytwarza endorfiny – hormony odpowiedzialne za dobre samopoczucie. Od razu stajemy się mniej zestresowani, napięcie opada i możemy dzielić się z innymi pozytywną energią. Jednak czasami nie czujemy się na tyle dobrze ze swoim uśmiechem, aby podzielić się nim z drugą osobą. Co za tym stoi? Przez lata powielane przeświadczenie, że piękny uśmiech, to przede wszystkim białe zęby stało się źródłem niepewności i kompleksów. Aby uzyskać „hollywoodzki efekt”, poddajemy się różnym zabiegom, aby tylko uzyskać idealnie równy, biały rezultat. Zupełnie zapomnieliśmy, że prawdziwy urok tkwi właśnie w różnorodności oraz indywidualnych cechach, które tym bardziej dodają nam charakteru.

Do kampanii #SmilePositive SEYSSO zaprosiło swoich pracowników. Powstałe zdjęcia przedstawiają uśmiechy takimi, jakie są. Przede wszystkim autentyczne, szczere i… zaraźliwe. Czytając odpowiedzi na pytania „Co wywołuje w Tobie uśmiech?” lub „Kiedy się uśmiechasz?”, nie sposób nie unieść wesoło kącików ust. Marka podkreśla, że piękny uśmiech zaczyna się od zdrowia i dobrej kondycji naszej jamy ustnej. Przez utarte stereotypy uwagę z pielęgnacji i ochrony jamy ustnej skierowaliśmy wyłącznie na jej wygląd, dlatego kolor zębów może wpływać na naszą pewność siebie, choć tak naprawdę nie powinien stanowić problemu, za jaki jest uznawany. SEYSSO zrywa z powszechnym wyobrażeniem o tym, jak powinien wyglądać piękny uśmiech i uczy nas łagodności oraz akceptacji. Powinniśmy częściej uśmiechać się, nie tylko do innych, ale przede wszystkim do siebie, a poranna pielęgnacja to idealny moment, aby rozpocząć dzień ze zdrowym uśmiechem.

Marka przekonuje, że warto śmiać się szeroko i głośno, a dzięki odpowiedniej pielęgnacji, możemy cieszyć się naszym uśmiechem jak najdłużej. Kampania Smile Positive łączy pielęgnację, profilaktykę oraz dbanie o urodę, a także udowadnia, że każdy z nas posiada piękny uśmiech i może podzielić się nim z innymi.

Materiał prasowy

Poprzedni artykułProgram magazynowo-księgowy do sklepu internetowego – jaki wybrać?
Następny artykułPracownik produkcyjny – najważniejsze cechy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj