Każdy przedsiębiorca, prędzej czy później, spotka się z pojęciem roll upu. Jest to nic innego, jak jeden z najskuteczniejszych w dzisiejszych czasach nośników reklamowych, z którego z sukcesem korzystają zarówno małe, lokalne firmy, jak i wielkie, globalne przedsiębiorstwa. Roll up nie bez powodu jest uznawany za jeden z najlepszych, aktualnie dostępnych sposobów na reklamę – odpowiednio zaprojektowany, jest w stanie trafić ze swoim przekazem do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do bliższego zapoznanie się z ofertą firmy oraz skorzystania z jej usług. Sprawdźmy, dlaczego warto zamówić roll up reklamowy i jak w pełni wykorzystać jego potencjał!
Czym są roll upy? Jakie ich rodzaje czekają na przedsiębiorców?
Reklama, aby była skuteczna musi spełnić kilka kluczowych kryteriów. Przede wszystkim musi być widoczna, przyciągać uwagę przechodniów swoją estetyką, a jednocześnie nie być zbyt nachalna. Wszystkie te kryteria spełniają roll upy, które nie bez powodu cieszą się tak dużym zainteresowaniem przedsiębiorców zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Pod nazwą roll up kryje się nic innego, jak stojak reklamowy, zbudowany z zadrukowanej ścianki materiałowej o wysokości sięgającej do ok. 2 metrów, skrzyneczki na zrolowany materiał oraz drążka podtrzymującego rozwinięty materiał.
Taka prosta, lekka i minimalistyczna konstrukcja sprawia, że roll upy są bardzo uniwersalnymi nośnikami reklamowymi. Ze względu na swoje niewielkie rozmiary, mogą być wykorzystywane w pomieszczeniach biurowych, sklepach, a także w restauracjach i lokalach gastronomicznych. Można je w prosty sposób złożyć i zapakować do bagażnika auta, aby następnie wykorzystać na rozmaitych wydarzeniach – targach, spotkaniach biznesowych, konferencjach i innych eventach biznesowych. Samo rozłożenie roll upa trwa zaledwie kilka sekund!
Jak wybrać odpowiedni roll up? Na co zwracać uwagę przy zakupie?
W sprzedaży dostępny jest szeroki wybór roll upów reklamowych. Poszczególne modele różnią się między sobą nie tylko rozmiarem, ale także ilością dostępnej na nich przestrzeni reklamowej. Na szczególną uwagę zasługuje tzw. roll up dwustronny, który jak sama jego nazwa wskazuje, oferuje dwie powierzchnie, na których można umieścić przekaz reklamowy. Roll up dwustronny świetnie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie panuje ruch – klienci, przechodnie i uczestnicy danego wydarzenia będą mijać nośnik reklamowy z dwóch stron.
Zarówno roll up dwustronny, jak i jego jednostronny odpowiednik, mają bardzo szerokie zastosowanie. Mogą być wykorzystywane zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i na zewnątrz. Decydując się na zakup nośnika reklamowego, który większość czasu będzie spędzał na dworze, warto zwrócić uwagę na jego wagę oraz stabilność – im będzie ona większa, tym nasz roll up będzie bardziej odporny na działanie wiatru. Znaczenie ma także materiał wykonania roll upu oraz technologia nadruku, które w przypadku nośników przeznaczonych do wykorzystania na zewnątrz, muszą być odporne na działanie czynników atmosferycznych.