PZU promuje ubezpieczenia na życie

PZU promuje ubezpieczenia na życie

Wystartowała kampania PZU, w której firma reklamuje ubezpieczenia na życie „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”.  W komunikacji  PZU podkreśla, że jest marką, która dzięki swojej szerokiej ofercie wspiera klientów i towarzyszy im przez całe życie.

Ta kampania kontynuuje komunikację wizerunkową marki PZU. Chcemy efektywnie pomagać klientom w rozwiązywaniu ich problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia. Jesteśmy więc obecni dzisiaj, gdy zabezpieczamy finansowo klientów i ich rodziny, a także będziemy obecni w przyszłości np. zapewniając ich dzieciom środki finansowe w momencie startu w dorosłość.  mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie SA.

Kampania potrwa od 8 do 29 marca br. Wykorzystywane media to TV oraz  internet (formaty displayowe, mailingi, działania afiliacyjne). Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Media zakupił Universal Mccann.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here