Prace nad inteligentnym chatbotem issueCheck zmierzają w dobrym kierunku

Chatboty pomagające klientom w sklepach internetowych cieszą się rosnącą popularnością. Dotychczas mogły jednak odpowiadać jedynie na proste pytania, wyświetlając wgrane wcześniej kwestie z nieskomplikowanych ścieżek logicznych. Już wkrótce na rynku ma pojawić się o wiele inteligentniejsze, nowocześniejsze rozwiązanie – issueCheck, czyli bardziej zaawansowany system, będący w stanie prowadzić rozmowy, polecać produkty itp.

Prace nad polskim systemem inteligentnego asystenta są prowadzone już od 2020 roku. Narzędzie powstaje w ramach startupu założonego przez zespół ambitnych specjalistów IT. Tworzą chatbot nowej generacji, który stanie się nieocenionym wsparciem dla przedstawicieli branży e-commerce oraz wygodnym udogodnieniem dla osób kupujących on-line. Z jego pomocą będzie można z powodzeniem zastąpić pracowników z działu Obsługi Klienta, zmniejszając koszty utrzymania działalności oraz maksymalnie skracając czas odpowiedzi i zwiększając satysfakcję konsumentów.

IssueCheck jest zaawansowanym narzędziem IT, które wykorzystuje technologię AI, a mianowicie rozwiązania z zakresu m.in. machine learning czy zaawansowanej syntezy języka. Aktualnie system uczy i rozpoznaje zagadnienia związane z e-commerce. W ten sposób poznaje oraz analizuje pytania najczęściej zadawane przez klientów. Dzięki temu będzie na nie szybko, wyczerpująco i prawidłowo odpowiadać. Do tego może polecać produkty czy nawet służyć radą.

Chatbot jest dostępny przez całą dobę i błyskawicznie może komunikować się z wieloma osobami na raz. Konsumenci mają wygórowane oczekiwania co do jakości Obsługi Klienta w branży e-commerce, a takie rozwiązanie pozwala im w pełni sprostać. Będzie niezastąpione szczególnie w okresach większego ruchu, np. w sezonie świątecznym, podczas wyprzedaży z okazji Black Friday czy Cyber Monday itp. Zespół pracujący nad systemem osiąga obiecujące postępy, dlatego istnieje duża szansa, że już w przyszłym roku będzie z powodzeniem wspierał właścicieli sklepów internetowych w okresie bożonarodzeniowym.

Projekt stworzenia systemu issueCheck jest wspierany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości – otrzymał dofinansowanie w wysokości blisko 1 miliona złotych. Premiera gotowego narzędzia jest zaplanowana na początek 2023 roku.

Więcej informacji o issueCheck można znaleźć na stronie: https://issuecheck.pl/.

Poprzedni artykułBar Caffe Buon Giorno – włoskie smaki na twoim stole!
Następny artykułAgencja pracy – czy warto skorzystać z jej usług?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj