Pierwsi sprzedawcy mogą już używać integracji z Amazon.pl. Szybki ruch IdoSell przed otwarciem giganta e-commerce

Polska platforma sklepowa IdoSell i największy marketplace na świecie rozszerzają współpracę. Od 4 lutego klienci IdoSell mogą dodać do swoich sklepów integrację z kontem sprzedawcy na Amazon.pl, co po oficjalnym starcie serwisu zaplanowanym za kilka tygodni, umożliwi im prezentację i obsługę zamówień Amazona.

IdoSell od lat oferuje kompleksową integrację przez API Amazona. Dzięki temu merchanci mają możliwość wystawiania ofert, pobierania zamówień, obsługi procesu wysyłki, a także fulfillment Amazona (tzw. FBA). Dotychczas możliwe to było na Amazonie amerykańskim, niemieckim, brytyjskim i innych. Obecnie sprzedawcy IdoSell mogą już zatowarować swoje konta na Amazon.pl. Dzięki temu są gotowi na start platformy przed jej oficjalnym uruchomieniem.

– Amazon, jest znany z fanatycznej dbałości o szybkość i jakość przesyłek. Na platformie sklepowej IdoSell, dedykowanej profesjonalnym sprzedawcom czyli takim, którzy realizują ponad 200 transakcji miesięcznie, skupiamy się na maksymalizacji sprzedaży. Sukces Amazona poza Polską jest niezaprzeczalny. Dlatego od lat współpracujemy jako partner z Amazonem i wspieramy go również w projekcie Amazon.pl. Na wejście Amazona przygotowujemy się od kilku miesięcy, inwestując czas naszych inżynierów w ulepszenie integracji bezpośredniej z Amazonem, co teraz zaowocowało wydaniem integracji z Amazon.pl tydzień po ogłoszeniu wejścia do Polski – mówi Paweł Fornalski, CEO IdoSell.

Amazon.pl umożliwił już polskim przedsiębiorcom rejestrację kont i przygotowanie oferty, zanim zostanie udostępniony kupującym. Z kolei IdoSell udostępnił swoim klientom możliwość integracji z tym kanałem sprzedaży. Od początku lutego merchanci za darmo, bez żadnych integratorów i w łatwy sposób mogą włączyć Amazon.pl do swojej oferty.

Z IdoSell synchronizacja oferty sklepowej z Amazon.pl odbywa się przy pomocy kilku kliknięć. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany. Dzięki łatwej integracji, Amazon staje się synergiczną częścią sklepów internetowych zbudowanych na IdoSell. Oprócz Amazona, w IdoSell wbudowana jest także integracja m.in. z Allegro i eBay.

Poprzedni artykułInfluencer marketing w e-commerce – dlaczego jest tak skuteczny?
Następny artykułBezpieczne sposoby na lokatę kapitału w dobie kryzysu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj