Narzędzia przydatne w zarządzaniu sklepem internetowym

Jeśli chce się z sukcesem prowadzić sklep internetowy, należy korzystać z wielu specjalistycznych narzędzi, których zastosowanie nie tylko pomoże w obsłudze klientów, ale również pozwoli utrzymać ich lojalność oraz przyciągnąć nowych użytkowników. Choć nie wydaje się to prostym zadaniem, można znacznie ułatwić sobie osiągnięcie celu, wykorzystując odpowiedni system CRM.

Skąd wziąć taki system? Który ma odpowiednie, wspierające sklep internetowy narzędzia? Wyjaśniamy – przeczytaj i dowiedz się tego!

Jakie narzędzia pozwolą na rozwój sklepu?

Prowadzenie sklepu online wiąże się z dwoma aspektami: pozyskaniem klientów oraz zapewnieniem im najwyższej jakości obsługi. Od strony technicznej potrzebujemy zatem modułu bazy danych, w którym znajdą się informacje o każdym kliencie, a także zautomatyzowane procesy powiązane z zakupami, a więc przyjęcie płatności, naliczanie rabatów itp. Ponieważ każdy klient lubi czuć się traktowany wyjątkowo, potrzebne będzie również narzędzie do zapewnienia personalizacji kontaktów.

A dodatkowo świetnie by było, gdyby można było docierać do klientów poprzez wiele kanałów – zaczynając od newsletterów w mailingu, kończąc komunikatorach w sieciach społecznościowych. W dzisiejszym świecie marketing to podstawa rozwoju biznesu, dlatego na ten aspekt trzeba położyć szczególną uwagę.

Jak widać dbanie o sklep wiąże się z koniecznością zajęcia wieloma elementami. Czy potrzebujesz do każdego z nich osobnego narzędzia? Na szczęście nie!

edrone – wszystko do rozwoju w jednym miejscu

edrone to system CRM, który ma wszystko, co potrzebne dla współczesnego sklepu online – a nawet więcej. Warto jednak zacząć od tego, że możliwa jest jego integracja praktycznie z każdą platformą oraz sklepami budowanymi od podstaw. Integracja zajmuje mniej niż godzinę – tylko tyle czasu potrzeba, aby zacząć korzystać ze wszystkich możliwości dawanych przez to nowoczesne rozwiązanie! (więcej na ten temat znajdziesz na stronie edrone.me/integracje).

W oprogramowaniu zaimplementowano nie tylko wymienione powyżej narzędzia, ale także funkcje pełnej automatyzacji marketingu. Ponieważ edrone powstał z uwzględnieniem najlepszych praktyk w tym zakresie, wśród licznych opcji są między innymi spersonalizowane e-maile, funkcje służące do dopasowania oferty do charakterystyki każdego klienta czy też możliwość przygotowania dedykowanej kampanii reklamowej w social mediach. Brzmi ciekawie?

Zajrzyj na edrone.me/automatyzacja-marketingu i dowiedz się więcej!

Wszystkie wspierające sklep internetowy narzędzia usprawniające zarządzanie znajdziesz dzięki edrone w jednym miejscu!

Korzystając z edrone zyskują wszyscy – klienci mają zagwarantowaną personalizację oraz obsługę dopasowaną do ich oczekiwań, a właściciel sklepu wiedzę o każdy aspekcie prowadzonej działalności. Ponieważ system generuje samoczynnie raporty oraz analizy, łatwo sprawdzisz dzięki niemu, na którym obszarze konwersja idzie najlepiej, a gdzie należy ponownie przemyśleć strategię.

Dowiedz się więcej na stronie edrone.me/system-crm już dzisiaj!

Poprzedni artykułBeata Drzazga Główną Laureatką „Top Charity 2024”
Następny artykułJak można poprawić efektywność procesu przetwarzania tworzyw sztucznych?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj