Najlepsze programy do prowadzenia social mediów

Narzędzi social media jest obecnie mnóstwo. Najważniejsze jednak to wiedzieć, czego tak naprawdę potrzebujemy. Internet w obecnych czasach oferuje nam mnóstwo możliwości oraz narzędzi, dzięki którym możemy usprawnić swoją pracę podczas prowadzenia działań w social mediach. Powstaje coraz więcej aplikacji i programów, które dedykowane są do tworzenia i planowania publikacji treści, ale również w sferze monitorowania i analizy wyników. Dobry marketer powinien łączyć w sobie cechy kreatywne z analitycznymi. Powinien tworzyć ciekawe, wciągające treści, przyciągające uwagę grafiki, ale również powinien wiedzieć, gdzie szukać i jakie narzędzia wybrać do monitorowania swojej pracy. Zgodnie z przeprowadzoną analizą wyników powinien wiedzieć, w jaki sposób skorygować swoje działania, aby przynosiły jak najlepsze efekty. Poznaj już dzisiaj kilka przydatnych programów do prowadzenia social mediów.

Canva– narzędzie do tworzenia grafik, infografik, prezentacji, wideo i animacji. W programie znajdziesz wiele darmowych szablonów, zdjęć, naklejek i w sumie wszystko, co potrzebne do. Dodatkowo można je modyfikować i uzupełniać o własne materiały przesłane z komputera czy telefonu. Możesz też stworzyć swoje wizytówki, szablon dokumentu czy plakat. Narzędzie jest niezwykle przydatne do pracy z social mediami, ponieważ szablony i grafiki są tworzone już w odpowiednich wymiarach dla danego serwisu, np. post na Facebooku czy Instagramie. Canva oprócz darmowej podstawowej wersji oferuje również edycję PRO. Dzięki dostępowi do wersji premium program oferuje dostęp do szerszego wyboru szablonów, zdjęć czy grafik.

Capcut / Davinci Resolve– to programy, które umożliwia edycję wideo i tworzenie filmów z interesującymi efektami. CapCut dostępny jest w wersji mobilnej i może być zawsze przy Tobie, kiedy będziesz jej potrzebował. Davinci Resolve natomiast posiada więcej możliwości i jest programem bardziej zaawansowanym. Pomimo tego jest intuicyjny i łatwy w obsłudze.

Banki zdjęć, np. Pixabay – jeżeli nie posiadasz własnych profesjonalnych fotografii z pomocą przyjdą Wam banki zdjęć. Pixabay i podobne programy posiadają w bazie niezliczoną ilość zdjęć, którą w łatwy sposób wyszukasz i wykorzystasz w swoich projektach.

Facebook Business Suite – program od Facebooka pomaga sprawnie zarządzać stroną firmową na Facebooku i Instagramie. W jej obrębie łatwo zaplanujesz treści na obu platformach, co z pewnością pozwoli zaoszczędzić Ci cenny czas. W jednym miejscu znajdziesz powiadomienia, wiadomości i statystyki. Jeśli nigdy nie próbowałeś z niej korzystać zdecydowanie warto przetestować.

Facebook Ads Manager – to Twój największy sprzymierzeniec w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi. Za pomocą komputera i smarftona stworzysz nowe reklamy, ale również sprawdzisz skuteczność już istniejących, dostosujesz budżet, ustawisz harmonogram i wprowadzisz inne niezbędne zmiany.

Brand24 – to profesjonalne narzędzie monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. Za jego pomocą sprawdzisz co „mówi się” o Twojej marce na Facebooku, Instagramie czy Twitterze. Po wpisaniu frazy, hasła bądź nazwy firmy sprawdzisz ich zasięg, popularność i aktywność na kontach w mediach społecznościowych. Dodatkowo zweryfikujesz ile osób wspomniało o interesującej marce, masz również możliwość porównania ze sobą kilku firm. Program oferuje również pogląd nacechowania emocjonalnego wzmianek o Twojej marce (pozytywnie, neutralnie, negatywnie), co pozwoli Ci zrozumieć nastawienie do niej klientów.

Narzędzia to jednak nie wszystko

Narzędzia znalezione w internecie mogą być dobre na początek przygody z social mediami. Z czasem jednak mogą po prostu nie wystarczać, ponieważ ważny jest nie tylko wkład techniczny, ale również merytoryczny. I nawet najlepsze narzędzie i jego możliwości mogą nie pomóc, jeśli Twoja marka stoi w miejscu. W takiej sytuacji warto zgłosić się do profesjonalnej agencji marketingowej, która pozna Twoje potrzeby, opracuje odpowiednią strategię i pomoże Ci rozwijać biznes. Specjaliści nie tylko stworzą ciekawe posty, ale także będą na bieżąco monitorować działalność firmy w social mediach i podejmą odpowiednie kroki dedykowane specjalnie dla Twojej firmy. Jedną z największych zalet agencji marketingowych są kompleksowe usługi. Decydując się na współpracę możesz liczyć nie tylko na działania w obszarze social media, ale również SEO, Google Ads, e-mail marketingu czy tworzenia stron i sklepów internetowych. Dodatkowo agencja zadba o działania PR, usługi audytorskie oraz usługi copywriterskie i graficzne.

Nie czekaj i sprawdź co profesjonalna agencja marketingowa z doświadczeniem może zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu.

Poprzedni artykułTrzy nowe usługi na rzecz rozwoju klastra AgroBioCluster
Następny artykułZlewy granitowe w różnych kształtach. Jak dopasować do swojej kuchni?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj