Nadruki na odzieży – 5 zastosowań w marketingu Twojej firmy

To że nadruk na odzieży jest świetnym sposobem na reklamę firmy jest oczywiste. W jaki sposób możesz użyć logo na koszulkach w swojej firmie? Jak wykorzystać czapki reklamowe do promocji marki? Poniżej znajdziesz pięć praktycznych pomysłów, jak z głową zastosować nadruki na odzieży.

1. Konkursy z nagrodami dla klientów

Konkursy na portalach społecznościowych, czy też blogach firmowych to najpopularniejsza forma zdobycia klienta. Możesz upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i obdarowując laureata, zadbać o to, by więcej osób dowiedziało się o Twojej firmie. Wybierając jako nagrodę ubranie, albo czapkę, na której będzie widniała nazwa marki sprawisz, że nagrodzony stanie się chodzącym banerem reklamowym. Pamiętaj jednak o tym, aby logo na koszulkach nie było nachalne, a przy okazji ładnie się prezentowało, tak aby zwycięzca chciał założyć ten t-shirt na co dzień.

2. Targi branżowe

Jeżeli przygotowujesz się do targów branżowych, które mają przybliżyć klientowi ofertę Twojej firmy, musisz zadbać nie tylko o odpowiednio przygotowane stoisko, ale i o personel. I nie chodzi tutaj tylko o wiedzę merytoryczną. Pracownicy w koszulkach z takim samym nadrukiem dają wrażenie spójności, a co za tym idzie zgranej drużyny, na której można polegać. Nadruk na odzieży nadaje firmie profesjonalizmu, a przy okazji klienci od razu wiedzą do kogo mają się zwrócić z zapytaniem o produkty. Często na takie okazje wybierane są koszulki polo w jednej kolorystyce, na których można wyhaftować nazwę firmy na kołnierzu, bądź logotyp na piersi.

3. Gratisy do zamówień

Dobrym pomysłem na promocję firmy jest wysyłanie różnego rodzaju gratisów do zamówień. Jeżeli chcesz podziękować klientowi za długotrwałą współpracę, lub dodać coś od siebie do dużego zamówienia, zdecyduj się na gadżet z nazwą firmy. Koszulka zawsze jest mile widziana, a jeżeli logo na koszulkach zostanie dobrze zaprojektowane, automatycznie stanie się ona reklamą.

4. Imprezy integracyjne

Okolicznościowe koszulki z logo, czy też czapki reklamowe (https://sklep-logos.pl/czapki-reklamowe-z-logo) mają bardzo szerokie zastosowanie. Kolejnym pomysłem jest wykorzystanie ich np. podczas różnego rodzaju wyjazdów integracyjnych, albo podczas zawodów firmowych. W ten sposób z pewnością wyróżnicie się na tle innych zawodników. Zamiast klasycznych koszulek z nazwą firmy, możesz zdecydować się na ujednolicenie wizerunku swojego zespołu przez zakup czapek z daszkiem z firmowym haftem. Kolejnym zastosowaniem mogą być firmowe wyjazdy na kulig. Zimą nie wybierzesz raczej koszulek z krótkim rękawkiem, ale możesz zakupić pracownikom czapki typu beanie. Gładka powierzchnia daje Ci duże pole do popisu, jeżeli chodzi o nadruk.

5. Pamiątki dla pracowników

Chcąc podziękować pracownikom za współpracę po wielu latach pracy, czy też po prostu pogratulować zbliżającego się jubileuszu, wybierz nadruk na odzieży. Logo na koszulce nie powinno być przypadkowe. Fajnie jeżeli będzie nawiązywać zarówno do firmy, jak i do pracownika. Np. „Mieczysław – pracownik roku”, albo „Asia grafik na medal”. Takie prezenty z pewnością przypadną do gustu pracownikom i pokażą, że jako szef, dbasz o dobre samopoczucie pracowników.

Niezależnie od tego jaką formę reklamy wybierzesz, pamiętaj o tym, że jest to promocja Twojej marki. Zadbaj o to, by były to produkty wykonane z dobrych jakościowo materiałów, a projekt był oryginalny i przemyślany. Warto zastanowić się nad rodzajem nadruku, wynająć grafika i włożyć w to serce, a efekty tego typu działań będą długofalowe. Starannie wykonane gadżety reklamowe i odzież firmowa z nadrukami wzmacniają wizerunek marki i są wyrazem profesjonalizmu na każdym polu działania firmy.

Poprzedni artykułWynajem sal konferencyjnych w centrum Warszawy
Następny artykułJakie są podstawowe rodzaje zaworów hydraulicznych stosowanych w przemyśle?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj