Miejsce idealne na imprezę firmową

Miejsce idealne na imprezę firmową

Dokąd zabrać pracowników na imprezę integracyjną czy firmowy event?

Możliwości jest naprawdę sporo, począwszy od obiektów stricte konferencyjnych, przez hotele i różnego rodzaju ośrodki rekreacyjne. Przykładowo imprezy integracyjne organizowane są obecnie w bardzo różnych miejscach, zdaniem niektórych pracodawców im bardziej oryginalnie, tym lepiej. Czasami jednak warto postawić na proste, sprawdzone rozwiązania. I zabrać podwładnych na przykład do luksusowego ośrodka wypoczynkowego.

Miejsce dopasowane do potrzeb

Konferencje firmowe i wspomniane już imprezy integracyjne rządzą się swoimi prawami. I nieco się od siebie różnią, co warto wziąć pod uwagę podczas planowania takiego eventu. Pod uwagę w pierwszej kolejności bierze się liczbę uczestników oraz czas trwania spotkania. Konferencja może potrwać zaledwie kilka godzin i nie ma wówczas konieczności zamawiania rozbudowanego menu. Wystarczą ciepłe i zimne napoje oraz ewentualnie jakieś przekąski. Jeżeli jednak organizuje się dłuższe spotkanie firmowe, na przykład weekendową imprezę integracyjną, wówczas warto zadbać nie tylko o dobrej jakości hotel, ale także różnego rodzaju atrakcje. Dostęp do centrum rozrywkowego, basenu czy spa sprzyja ciekawemu spędzaniu czasu oraz integrowaniu się uczestników. To samo dotyczy zorganizowanych form wypoczynku. Można je dopasować do profilu działalności danej firmy, dzięki czemu cały zespół zyska podwójnie.

Organizacja firmowego eventu

Polskie firmy coraz częściej organizują różnego rodzaju spotkania branżowe i integracyjne. Zarządzający nimi prezesi dostrzegli bowiem znaczenie zgranego i dobrze przygotowanego zespołu w umacnianiu pozycji rynkowej przedsiębiorstwa. Same eventy firmowe co prawda nie zbudują dobrej atmosfery wśród podwładnych, ale stworzą okazję do lepszego poznania się i zbudowania wzajemnego zaufania. Ważne, by takie spotkania były dobrze zorganizowane. Nie chodzi o to, by uczestnikom zapełniać kalendarz co do minuty. Warto jednak tak gospodarować dostępnym czasem, aby w wyjazd nie wkradła się nuda. Uczestnicy powinni dostać szczegółowy plan wyjazdu. Za jego przygotowanie odpowiada jedna wyznaczona osoba, a w przypadku większych kilkudniowych eventów grupa pracowników.

Poprzedni artykułWypożyczalnia samochodów w Warszawie – jak wybrać odpowiednią?
Następny artykułWydruk wielkoformatowy UV – nowe możliwości w świecie reklamy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj