Korzyści z wykorzystania HLR dla marketingu mobilnego

W swoich działaniach biznesowych korzystasz z marketingu mobilnego i szukasz sposobów na zwiększenie jego skuteczności? Jedną z nich jest usługa HLR, czyli dedykowana sprawdzarka numerów telefonicznych. Umiejętne jej wykorzystanie pozwala na lepsze targetowanie komunikacji i zwiększenie konwersji. Sprawdź, na czym to polega i jakie korzyści wiążę się z wykorzystaniem HLR w obszarze marketingu mobilnego.

Czym jest usługa HLR?

Wspomnieliśmy już o tym, że HLR to tzw. sprawdzarka numerów telefonicznych. Na czym to polega w praktyce? Narzędzie to wykorzystywane jest w celu weryfikacji potencjału marketingowego poszczególnych numerów w bazie. Na tej podstawie można wyeliminować kontakty bez potencjału, aby zoptymalizować koszty kampanii i zwiększyć jej skuteczność. Kluczowe informacje pozyskiwane w ramach usługi HLR to m.in.: przynależność numeru do sieci komórkowej czy też weryfikacja jego aktywności. Rozwiązanie to wykorzystuje się w ramach aktualizacji bazy kontaktów telefonicznych, co następnie przekłada się na wzrost efektywności marketingu mobilnego. 

Jakie korzyści daje wykorzystanie HLR w marketingu mobilnym?

Poniekąd o kluczowych korzyściach związanych z HLR już wspominano. Przede wszystkim usługa ta pozwala na oczyszczenie bazy kontaktów z numerów, które są nieaktywne i nie przedstawiają żadnego potencjału marketingowego lub jest on na tyle znikomy, że warto zaniechać wysyłki wiadomości. W ten sposób optymalizuje się koszty prowadzonego marketingu mobilnego w postaci wysyłki wiadomości SMS. Wpływa to także na efektywność działań sprzedażowych, jeżeli dana firma korzysta z telemarketingu. 

Kolejną korzyścią jest to, że sprawdzarka numerów telefonicznych HLR pozwala na pozyskanie większej ilości danych na temat klientów lub leadów. Umożliwia to jeszcze lepsze targetowanie bazy pod kampanię marketingu mobilnego. Umiejętne wykorzystanie potencjału tego narzędzia wpływa na optymalizację kosztów prowadzonej kampanii. Z jednej strony jest ona skuteczniejsza i lepiej konwertuje, a z drugiej wiąże się z mniejszym wydatkiem. Ciekawostką jest fakt, że po skorzystaniu z HLR możesz otrzymać informację, czy dany numer znajduje się w roamingu. Może to sugerować wyjazd wakacyjny lub biznesowy, w trakcie którego warto zaniechać wysyłki treści marketingowych, aby nie osłabić wypracowanej już relacji. Usługa HLR jest legalna, zgodna z RODO i sprawdza się zarówno w przypadku własnej bazy danych, jak i baz pozyskiwanych od partnerów. 

Zwiększ skuteczność kampanii marketingowych z Directan

Chcesz zwiększyć skuteczność kampanii marketingowej i wykorzystać potencjał HLR? Specjalistami w tym zakresie są przedstawiciele agencji Directan. Mają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu konwertujących kampanii sprzedażowych i marketingowych oraz umiejętnie wykorzystują w swojej pracy narzędzie HLR. Zachęcamy do kontaktu z ekspertem Directan w celu zapoznania się z ofertą potencjalnej współpracy z agencją. To dobry wybór dla osób, które chcą poprawić targetowanie klientów i zwiększyć konwersję w ramach marketingu mobilnego i nie tylko. 

Poprzedni artykułMaszyny pakujące- klucz do efektywności i precyzji w przemysłowej produkcji
Następny artykułKamera na podczerwień – poznaj najistotniejsze parametry

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj