Jeśli chcesz osiągnąć sukces, powinieneś dostosować się do aktualnych wymagań rynku. Zastanawiasz się, co zrobić, aby nie zostać daleko w tyle za konkurencją? Postaraj się śledzić najnowsze trendy w influencer marketingu. W ten sposób dowiesz się, z kim warto nawiązać współpracę i na jakich zasadach!
Trendy w influencer marketingu na 2022 roku
Zastanawiasz się, jak rozdysponować budżet na influencer marketing, aby wyróżnić się spośród konkurencji? Jeśli chcesz dotrzeć do większej liczby klientów, postaw na oryginalność. Planujesz wkroczyć ze swoją marką na nowe platformy społecznościowe? Nawiąż współpracę z influencerami, którzy pomogą Ci dotrzeć do grupy docelowej.
Jeśli chcesz nadążyć za najnowszymi trendami w influencer marketingu, nie możesz ograniczać się do Instagrama, Facebooka, Tik-Toka, Twittera i YouTube. Korzystaj z mniej znanych platform społecznościowych, na których znajdziesz potencjalnych klientów. Świetnym przykładem może być tutaj Twoich, czyli interaktywny serwis streamingowy. Wspomniana platforma pozwala transmitować na żywo emocjonujące rozgrywki, gotowanie, treningi, malowanie, czy koncerty.
Zakupy na żywo to jeden z najciekawszych trendów w influencer marketingu. Proponowana forma handlu pod wieloma względami przypomina telezakupy, cieszące się kilkanaście lat temu niezwykłym zainteresowaniem. Doskonale łączy rozrywkę z prezentacją produktów lub usług, nic więc dziwnego, że zyskuje coraz większe grono zwolenników. Podczas live’ów sprzedażowych klienci wchodzą w interakcję marką, pisząc komentarze pod filmem. W ten sposób transmisje zdobywają większa zasięgi organiczne. Obserwujący chętnie korzystają z takiej możliwości – zadają dodatkowe pytania o produkt, proszą o pokazanie go z innej strony lub zgłaszają chęć zakupu. Z takiej formy zazwyczaj korzystają właściciele butików i drogerii. To jednak wcale nie znaczy, że nie możesz spróbować swoich sił, jeśli działasz w innej branży.
Jak zarabiać na TIK-TOKU?
Szukasz sprawdzonych sposobów na zarabianie na tiktoku? Bez wątpienia największą popularnością cieszą się darowizny (donations). Podczas transmisji na żywo widzowie mogą wpłacać dotacje. Ilość przekazanych pieniędzy wyświetla się zwykle na pasku oznaczonym jako cel zbiórki. Jeśli chcesz dużo zarobić, powinieneś wykazać się kreatywnością i darem przekonywania.
Wśród najpopularniejszych metod na zarabianie na tiktoku znajduje się też influencing. Polega na promowaniu produktów lub usług danej marki podczas transmisji. Z takiego rozwiązania korzystają najwięksi TikTokerzy, którzy mogą pochwalić się wielomilionową widownią.
Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak dotrzeć do influencera? Niezbędne informacje znajdziesz na jego profilu w mediach społecznościowych. Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę kontakt lub współpraca.