Jakie formy reklamy i promocji oferuje firmom InPost?

Firma kurierska InPost zajmuje się nie tylko doręczaniem paczek, ale również pomaga innym biznesom w promowaniu ich działań. Oferuje zarówno marketing internetowy, jak i reklamy outdoorowe. Udostępnia własne narzędzia do przedstawiania usług innych marek. Na jakie formy promocji zwrócić uwagę?

Reklamy InPost na zewnątrz

Jednym z przykładów reklamy outdoor od InPost jest oklejanie urządzeń Paczkomat®, które znajdują się zarówno w dużych miastach, małych miejscowościach jak i w niewielkich wioskach. Dzięki ich ogromnej liczbie i różnorodnym lokalizacjom można dotrzeć do wielu odbiorców w skali krajowej i lokalnej.

Podczas odbierania przesyłek ze skrytek konsumenci często korzystają z ekranu urządzenia. Na nim da się wyeksponować reklamę swojej firmy. Wtedy wyświetla się ona w formie multimedialnej, a nie zajmuje całą powierzchnię drzwiczek.

Ciekawym sposobem na promocję swoich usług i produktów jest dołączanie do skrytek darmowych próbek lub ulotek. Kurier przy umieszczaniu przesyłek w maszynie Paczkomat® wsadza tam również np. próbkę kremu czy broszurę informacyjną. Klient podczas odbioru zamówienia otrzymuje darmowy dodatek, a ten zdecydowanie zwraca jego uwagę na markę.

InPost szacuje, że poprzez reklamę outdoor można dotrzeć nawet do kilku milionów odbiorców miesięcznie. To ogromna szansa zarówno dla małych, jak i większych przedsiębiorstw. Szczególną uwagę na promocję na automatach Paczkomat® powinny zwrócić firmy e-commerce, ponieważ zyskują pewność, że docierają do osób robiących zakupy online.

Marketing z InPost w sieci

Działania marketingowe z InPost da się podjąć również w sieci. Sprawdzoną metodę stanowią banery reklamowe umieszczane na oficjalnej stronie przedsiębiorstwa. Elementy graficzne nawiązujące do działań danej marki zwracają uwagę użytkowników nawet podświadomie. Ukazują się w strategicznych miejscach witryny.

Reklamę własnego biznesu można umieścić też w Managerze Paczek, z którego korzystają osoby nadające przesyłki. To szansa dla marek, które chcą dotrzeć do klientów indywidualnych oraz innych firm. Zasięgi w tym miejscu obejmują aż kilkaset tysięcy osób.

Jak widać, InPost stawia zarówno na sprawdzone rozwiązania marketingowe, jak i daje szansę na podejmowanie innowacyjnych akcji. Do pierwszej grupy zaliczają się np. banery internetowe, a do drugiej sampling próbek w skrytkach maszyn Paczkomat w całej Polsce.

Reklamy z InPost – dlaczego warto?

Warto rozpocząć działania marketingowe z InPost, ponieważ firma ma duże doświadczenie w akcjach promocyjnych. Jej rozpoznawalność jest dowodem na to, że zna się na kreowaniu wizerunku i wie, jak docierać do nowych odbiorców. To sprawia, że inni przedsiębiorcy jej ufają.

InPost łączy klasyczne podejście do reklam z nowoczesnymi formami promowania usług. Dzięki zbudowanej przez lata grupie odbiorców pozwala docierać w ten sposób nawet do milionów nabywców miesięcznie. Daje to realne szanse na znaczne zwiększenie sprzedaży i zainteresowania usługami.

Reklamy przedsiębiorstwa pozwalają podnieść obroty firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność. Im bardziej klient jest obeznany z marką w przestrzeni medialnej, tym chętniej skorzysta z jej oferty. W e-commerce panuje szczególnie wysoka konkurencyjność, więc warto wyróżnić się działaniami promocyjnymi na tle innych.

InPost pozwala docierać do bardzo zróżnicowanych grup konsumentów, ponieważ z ich urządzeń oraz witryn korzystają osoby w różnym wieku i o różnorodnych preferencjach. Dzięki temu trafia się nie tylko do swoich pożądanych klientów, ale i do szerszego grona, co daje szansę poszerzenia listy odbiorców.

Współpraca z marką cieszącą się zaufaniem umacnia ten aspekt również w przypadku biznesu reklamowanego. Pozwala na szybkie i długotrwałe efekty, które realnie wpływają na pozycję firmy na rynku.

Reklama z InPost – jak zacząć?

Aby skorzystać z oferty marketingowej InPost, należy wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej. Wpisuje się tam adres e-mail, numer telefonu i wiadomość tekstową, a także zaznacza się, z których form promocji chce się skorzystać. Po tym pozostaje jedynie czekać na informację zwrotną i ustalenie szczegółów z doradcą.

Poprzedni artykułZalety korzystania z giełdy transportowej dla przewoźników i spedytorów
Następny artykułW co grać na STEAM?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj