Jak usprawnić funkcjonowanie call center?

Zdalna opieka nad klientem to niesamowicie wymagające zadanie. Wie o tym każdy, kto choć przez chwilę pracował w call center. Profesjonalne wyszkolenie pracowników to oczywiście bardzo istotny czynnik wpływający na wydajność i efektywność pracy, jednak to nie wszystko. Druga bardzo ważna, a wręcz decydująca kwestia, to zaplecze techniczne. I nie chodzi tutaj tylko o sprzęt.

Nowoczesne rozwiązania kluczem do sukcesu

Czynnik ludzki, a więc wykwalifikowany pracownik, to podstawa sprawnego i wydajnego funkcjonowania każdej firmy, niezależnie od branży. Jednak zdalna obsługa klienta jest bardziej wymagająca od tej stacjonarnej. Przegapione połączenia pozostawione bez odpowiedzi, bałagan w bazie danych czy obietnice niedotrzymane przez natłok obowiązków i zwyczajne pogubienie się nich – to błędy, których niestety rynek nie wybacza.

Dlatego codzienny wysiłek pracowników włożony w to, by firma funkcjonowała jak najlepiej, warto wesprzeć oprogramowaniem, które nie tylko odciąży pamięć i koncentrację pracowników, ale również ich… wyręczy w wielu kwestiach. Porządek w bazie danych, rejestracja połączeń przychodzących i nieodebranych, a także wiele innych funkcji, które pozwolą odetchnąć z ulgą i znacznie wspomóc wydajność pracowników – to i o wiele więcej oferuje nowoczesne oprogramowanie Call Center od Systell.

Co daje Ci oprogramowanie dla call center?

System Contact Center od Systell znacznie ułatwi kompleksową obsługę klientów, przede wszystkim dzięki:

  • integracji wszystkich kanałów komunikacji i narzędzi do zarządzania pracą w jednym miejscu;
  • zintegrowaniu funkcjonalności wielu systemów, które nie zawsze chcą współpracować ze sobą, jeśli łączysz je pojedynczo;
  • dostępowi do ponad 1000 funkcjonalności systemu;
  • możliwości odpowiadania klientom z jednego pulpitu;
  • nieograniczonemu dostępowi także poza biurem: platforma jest zapisana w chmurze, dzięki czemu możesz mieć do niej dostęp w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca!
  • kompleksowej obsłudze klientów – dzięki możliwości obsługi w wielu kanałach jednocześnie;
  • integracji telefonii z MS Teams – możesz więc odbierać połączenia przez tę aplikację.

Co jeszcze zyskasz, wybierając Systell Contact Center?

Integracja wielu kanałów komunikacji z łatwym dostępem do baz danych to nie wszystko. Systell Contact Center to także dostęp do szczegółowych raportów i statystyk, dzięki czemu w mgnieniu oka możesz przeanalizować najważniejsze dane i błyskawicznie wdrożyć potrzebne rozwiązania i modyfikacje.

Będziesz mieć pod kontrolą wszystko – od najmniejszych, ale niejednokrotnie cennych informacji, po kwestie bardzo istotne, jak np. kto nie mógł dodzwonić się do Twojej firmy. Tym samym wyjdziesz naprzeciw oczekiwaniom klientów, pracując na miano firmy rzetelnej i troszczącej się o klientów.

Sprawdzisz także, z jaką wydajnością pracuje Twój zespół. To bezcenne dane, które pomogą usprawnić działanie firmy, poprzez możliwość omówienia z pracownikami najważniejszych kwestii.

Poprzedni artykułDlaczego świąteczne gesty są tak ważne w naszych miejscach pracy?
Następny artykułEfektywne usuwanie zabrudzeń myjką parową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj