GetLead – Sposób Twojej firmy na profesjonalną obsługę klienta online!

Czy pandemia wpłynęła negatywnie na Twój biznes i szukasz sposobu na zwiększenie? Poszukujesz rozwiązania, które pozwoli Ci poprawić obsługę Klienta online i przyspieszyć decyzje zakupowe na stronie firmowej? Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest – GetLead. Szczegóły o tym, jak zyskać więcej, a jednocześnie zaoszczędzić znajdziesz w naszym artykule!

Kowalski woli online

Od kilku lat obserwujemy rosnącą tendencję rynkową, gdzie coraz większe grono konsumentów przenosi swoje zakupy do sieci. Zmiana ta jest szczególnie mocno zauważalna od czasu wybuchu pandemii Covid-19, kiedy to wielu nieprzekonanych do zakupów w sieci konsumentów zostało zmuszonych do polubienia takiej formy zamawiania produktów i usług. Wraz ze wzrostem rynku zakupów online pojawiła się potrzeba profesjonalnej obsługi takich klientów. Wielu przedsiębiorców nie posiada odpowiedniej infrastruktury, a także pracowników do obsługi Klienta online. Wtedy narodził się pomysł startupu GetLead.page.

Funkcjonowanie przedsiębiorstw w czasach pandemii

W dobie pandemii praca wielu firm wymagała zdecydowanego przeorganizowania. Uderzający po kieszeni przedsiębiorców lockdown i ograniczenia w możliwości sprzedaży stacjonarnej spowodowały, że Internet stał się jedynym rozwiązaniem na wyjście z kryzysu. Kluczem do sukcesu było przeniesienie sprzedaży do sieci, które niosło za sobą mnóstwo zmian. Wielu pracowników straciło stacjonarne miejsca pracy, a Ci co zostali często nie potrafili odnaleźć się w nowej rzeczywistości i sprzedawać w sieci. Zbyt długie oczekiwanie na odpowiedź, trudności w obsłudze zagranicznych klientów, brak precyzyjnych informacji, które powinny zostać przekazane klientowi, suche rozmowy z czatbotem, który zna odpowiedzi tylko na kilka najczęściej pojawiających się pytań – to wszystko sprawiło, że pojawiła się potrzeba specjalistycznej pomocy w obsłudze klienta online w kraju, a także po za jego granicami.

Sektor online w liczbach

Dowodem na rosnące potrzeby sektora sprzedaży online są statystyki. Globalny rynek oprogramowania do czatu na żywo przed pandemią został wyceniony na 590 mln USD – było to w 2016 r. W tamtym czasie nie było to jeszcze tak popularne rozwiązanie i nie wiele osób decydowało się na korzystanie z takich możliwości. Obecnie przewiduje się, że do 2023 r. osiągnie on 997 mln USD, co tylko pokazuje jak popularne stało się przeprowadzanie rozmów wideo. Warto podkreślić, że rynek będzie rósł w CAGR 7,5% od 2017 do 2023 r. Według statystyk firmy prowadzą średnio 978 czatów miesięcznie i z każdym miesiącem ta liczba rośnie – to ogromny potencjał, który trzeba wykorzystać.

GetLead – rozwiązanie szyte na miarę potrzeb

Jak mówią powyższe dane, rynek jest ogromny i ma niesamowity potencjał. Dostępne dotychczas na rynku rozwiązania, tylko częściowo były w stanie zaspokoić potrzeby Internautów przez co nie spotkały się z gorącym przyjęciem zarówno przez przedsiębiorstwa, które próbowały je wdroży, jak również przez konsumentów. Widząc co się dzieje i że nie ma dobrej alternatywy, która pozwoli w profesjonalny sposób podejść do Klienta internetowego i szybko, dokładnie zaspokoić jego potrzebę zakupową, pojawił się pomysł na startup GetLead. Jego głównymi pomysłodawcami są Łukasz Piotrowski i Karolina Piotrowska, którzy postanowili wyjść naprzeciw realnym potrzebom w obsłudze zakupów online, jednocześnie chcąc wspomóc współpracę między pracownikami, którzy w dobie Covid-19 dużo częściej pracują online z różnych lokalizacji.

Sprawdźmy więc, jakie możliwości daje GetLead i dlaczego zyskuje tak dużą popularność wśród przedsiębiorstw?

Spotkania biznesowe

Zmiany i ograniczenia w kontakcie spowodowały, że coraz więcej spotkań B2B odbywa się za pomocą wideo chata. Począwszy od rekrutacji, poprzez składanie zamówień i omawianie kolejnych kroków w realizowaniu strategii – wszystkie te kwestie dużo częściej omawiane są online, co jest nie tylko wygodne, ale co ważne daje dużą oszczędność czasu. Dzięki możliwości tworzenia wideokonferencji GetLead umożliwia szybki kontakt w wysokiej jakości. Rozwiązanie to równie dobrze sprawdza się także w kontaktach wewnątrz firmy. Mimo pracy zdalnej, wszyscy mogą być w stałym kontakcie i za pomocą szybkiego połączenia wideo są w stanie doprecyzować wszystkie szczegóły działania.

Konsultant do obsługi Klienta online

Kluczem do rozwoju firmy jest odpowiedni kontakt i podejście do Klienta. Dzięki GetLead możesz w profesjonalny sposób zadbać o obsługę swoich potencjalnych Klientów o każdej porze. Korzystając z wybranego rozwiązania można dopasować je elastycznie do swoich potrzeb, tak aby zaspokoić całkowicie drzemiący potencjał.

Wybierając usługę outsourcingu konsultanta masz pewność, że potencjalny Klient otrzyma obsługę, w której:

  • Konsultanci mogą porozumiewać się z klientami na czacie w 45 językach
  • Zawsze pamiętają o czym rozmawiali z Klientem podczas wcześniejszego kontaktu
  • Udzielają zwięzłych, fachowych i trafnych odpowiedzi
  • Są profesjonalni, empatyczni i kulturalni

Wszystkie te cechy sprawiają, że Klient obsłużony jest szybko, sprawnie i w pełni profesjonalnie, co przekłada się na wzrost sprzedaży i przyspieszenie decyzji zakupowych. Aby nie być gołosłownym przedstawiamy konkurencyjne rozwiązania i możliwości, które oferują nie spełniając przy tym w pełni oczekiwań użytkowników:

  • Czatbot nie rozumie zadawanych pytań
  • Czatbot przekierowuje do FAQ zamiast udzielać odpowiedzi
  • Czatbot nie pamięta, o czym przed chwilą pisał z nim klient
  • Udzielane odpowiedzi czatbota zawierają zbędne i nieadekwatne do pytania informacje
  • Czatbot nie jest empatyczny

„Reasumując powyższe dane, Klient skierowany do czatbota nie czuje, że został otoczony odpowiednim wsparciem ze strony firmy z którą chce współpracować. Właśnie tę potrzebę chcieliśmy zaspokoić dzięki GetLead. Aż 36% użytkowników czatbotów oczekuje natychmiastowej odpowiedzi, a 24% chce rozmowy z człowiekiem – to dla mnie sygnał, że robimy coś dobrego dla sektora sprzedaży online.” – podsumował dla nas Łukasz Piotrowski ugruntowując zasadność swojego startupu.

Wśród dostępnych statystyk jest więcej danych potwierdzających te słowa:

  • 92% klientów jest usatysfakcjonowanych z korzystania z czatów na żywo, niż z innej formy komunikacji podczas kontaktu ze sklepem lub z firmami.
  • 42% konsumentów decyduje się na korzystanie z czatów online, rezygnując z wysyłania wiadomości e-mail lub na mediach społecznościowych.
  • 87% konsumentów uważa, że pomoc z chatów prowadzonych na żywo to najlepsza i najważniejsza funkcja strony internetowej.

GetLead – wybierz profesjonalną obsługę i zoptymalizuj koszty

Widząc potrzeby rynku, zarówno ze strony firm jak i samych Klientów powstał pomysł profesjonalnej obsługi przez wirtualnych konsultantów czatu. Jeżeli zależy Ci na zadowoleniu Kontrahentów, chcesz zwiększyć swoją sprzedaż i przyspieszyć ścieżkę zakupową to rozwiązanie jest dla Ciebie. Powyższe statystyki, mówią same za siebie, a atrakcyjne warunki współpracy z GetLead to dodatkowa motywacja pozwalająca zoptymalizować koszty, bardzo przy tym zyskując.

 

Poprzedni artykułJaka kasa fiskalna dla fryzjera?
Następny artykułSita techniczne w gospodarce komunalnej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj