Copywriting po angielsku. Jak wybrać dobrego copywritera?

Treści na stronie internetowej pisane po angielsku to dla wielu firm kluczowa sprawa. Copywritng po angielsku jest istotny, gdy działalność wkracza na obce rynki, ale nie tylko wtedy. Content na stronie, w aplikacji czy social mediach to ważny czynnik budowania wizerunku marki. Musi być bezbłędny i skonstruowany zgodnie z wyznacznikami SEO. Dlatego angielski copywriter powinien mieć doświadczenie. Jak znaleźć ideał? Zobacz kilka wskazówek dotyczących wyboru specjalisty od copywritingu po angielsku.

Native speaker lub osoba z najwyższym certyfikatem językowym

Nie wybieraj specjalistów od copywritingu po angielsku, którzy jedynie dobrze komunikują się w obcym języku. Treści publikowane na stronie czy Facebooku muszą być bezbłędne gramatycznie i wolne od literówek. Osoba czytająca tekst powinna mieć wrażenie, że napisał je rodzimy użytkownik angielskiego. Dlatego najlepiej poszukać copywritera będącego native speakerem lub legitymującego się najwyższym certyfikatem C2.

Copywriting po angielsku – liczy się doświadczenie

Teksty marketingowe rządzą się własnymi prawami. Dobrze gdy copywriter piszący po angielsku ma doświadczenie w tworzeniu treści dotyczących Twojej branży. Szczególnie gdy jest to dział specjalistyczny, na przykład z zakresu prac budowlanych czy medycyny estetycznej. W tekstach nie może być miejsca na lanie wody – liczą się konkretne i przydatne dla czytelnika informacje. Artykuły powinny wykorzystywać język korzyści i być przyjazne dla wyszukiwarek.

Copywriting po angielsku zgodny z zasadami SEO

Po co firmie copywriting po angielsku? Nie tylko, by budować wizerunek światowej marki, ale przede wszystkim by generować zyski. Dobrze opracowane teksty po angielsku przełożą się na zwiększenie zasięgu w Internecie i dotarcie do szerszego grona klientów. Aby tak się stało, anglojęzyczny copywriter musi znać zasady SEO, czyli tajniki optymalizacji treści pod Google i inne wyszukiwarki. Warto dopytać, jakich narzędzi używa w celu gromadzenia słów kluczowych. Specjalista nie będzie miał żadnych wątpliwości. Nie tylko dobierze odpowiednie keywords, ale też płynnie i swobodnie wplecie je w teksty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here