Ceniona wśród wielu sprzedawców integracja z ErpBox – skąd taka popularność?

Wciąż poszerza się skala na jaką prowadzona jest sprzedażowa działalność internetowa. Osób zamawiających produkty online jest coraz więcej, przybywa również tych którzy postanawiają rozpocząć swoją przygodę z promowaniem swoich produktów online.

Jako że konkurencja wciąż wzrasta, osoby posiadające firmy muszą sobie z nią radzić, poświęcając na pracę dużo więcej czasu i sił. Na szczęście na rynku pojawiają się innowacyjne narzędzia, pozwalające poszerzać sprzedaż o zamówienia internetowe i przejmować kontrolę nad rynkiem produktowym, dostępne są też takie narzędzie dzięki którym możliwe jest zautomatyzowanie przynajmniej niektórych wykonywanych przez sprzedającego czynności.

Ceniona wśród wielu sprzedawców integracja z ErpBox – skąd taka popularność?

Stała kontrola i analiza rynku produktowego jest jednym z ważniejszych obowiązków przezornego właściciela firmy opierającej się na sprzedaży. Wiedza o tym jakie produkty są najbardziej popularne wśród kupujących oraz o nowinkach jest priorytetem, aby zaopatrzyć się w najbardziej chodliwy towar i dzięki temu skazać się na zysk oraz na bycie o krok przed konkurencją. Sprzedawcy na wyciągnięcie ręki mają nowoczesną platformę B2B, korzystając z której mogą nie tylko sprawdzać jakie produkty klienci kupują najczęściej, ale również zintegrować z innymi kanałami sprzedaży!

Jednym ze szczególnie cenionych wśród klientów (użytkowników) rozwiązań jest integracja ww.platformy z wybranymi sklepami internetowymi za pomocą systemu ErpBox – nowoczesnym rozwiązaniem pozwalającym dzięki automatyzacji sprzedaży zyskać czas, a dzięki sprzedaży wielokanałowej zyskać rzesze nowych klientów i nastawić się na zwiększony przychód finansowy.

Warto już na początku wspomnieć, że z integracji tej nie muszą korzystać jedynie pracownicy firm, chcący zintegrować posiadany sklep z innymi kanałami sprzedaży, jak najbardziej tematem tym mogą zainteresować się firmy chcące dzięki systemowi pozyskać nowych klientów.

Użytkownicy, którzy mieli już możliwość skorzystać z integracji, szczególnie chwalą sobie że proces obsługi zamówień przebiega o wiele szybciej i sprawniej. Już teraz nie muszą poświęcać wielu godzin na ręczną obsługę zamówień, kontrolę stanu magazynu czy powiadamianie klientów o wysyłce i odpisywaniu na ich zapytania – to wszystko dzieje się samoczynnie. Wbudowany w program menedżer sam pobiera dane o produkcie, dane do wysyłki, informacje o płatnościach, drukuje list przewozowy. Niektórzy więksi kontrahenci mówili o oszczędności czasu, która obejmuje od kliku do kilkunastu godzin tygodniowo!

Klienci sporo cenią w zintegrowanym systemie ErpBox opinie wskazują również to, że pozwala on na zwiększenie sprzedaży oraz obniżenie kosztów obsługi zamówień, co w sprzedaży jest tak naprawdę sprawą kluczową. Wg nich dużą zaletą jest też mnogość dostępnych integracji, obejmujących takie kanały sprzedaży jak Shoper, PrestaShop, RedCart, Magento, WooCommerce, a jeśli jakiś sklep nie jest na liście wymieniony, mogą skontaktować się z Biurem Obsługi i uzyskać szybką odpowiedź, czy wdrożenie wybranego kanału sprzedaży będzie możliwe!

Poprzedni artykułJak zwiększyć sprzedaż?
Następny artykułZ jakich zabiegów w SPA warto skorzystać?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj