Budka akustyczna do biura – jakie ma zalety?

Nowoczesne i funkcjonalne budki telefoniczne to coraz częściej spotykany element aranżacji wielkopowierzchniowych przestrzeni biurowych. Jak wyglądają i dlaczego warto się na nie zdecydować, projektując open space? Przeczytaj i sprawdź!

Budka telefoniczna do biura. Cechy charakterystyczne

Budka telefoniczna, zwana także budką akustyczną niemal zawsze ma kształt prostopadłościanu. Prosta, wręcz minimalistyczna konstrukcja decyduje o uniwersalności kabiny. Przeszklona konstrukcja i możliwość personalizacji projektu (np. poprzez zmianę kolorystyki wnętrza lub umieszczenie na drzwiach lub ściankach bocznych logo firmy) decydują,  że budka staje się integralną częścią biura typu open space. 

Nowoczesne powierzchnie niemal zawsze uzupełniają budki telefoniczne o standardowych wymiarach 110 x 100 x 220 cm. Zdarza się jednak, że są one nieco większe. Przykładem może być budka akustyczna do biura przeznaczona do osobistych spotkań z klientem. Taki model może mieć nawet 220 cm wysokości, 210 cm szerokości i 310 cm długości. Zasada jego konstrukcji jest jednak wciąż taka sama – w projekcie dominuje profesjonalny minimalizm.

Zalety budki akustycznej do biura

Budka akustyczna do biura stała się obowiązkowym elementem aranżacji open space. O popularności takiego rozwiązania decyduje szereg korzyści, jakie może zapewniać całemu zespołowi. 

1. Budka akustyczna do biura: odpowiada na potrzeby pracowników

Nowoczesnym biurom wielkopowierzchniowym zarzuca się przede wszystkim brak prywatności. Pracownikom niemal przez cały dzień pracy towarzyszy hałas. Prowadzenie wideo rozmów i rozmów telefonicznych z klientem w takich warunkach często jest odbierane jako nieprofesjonalne. Decydując się na budki telefoniczne do biura zadbasz o komfort zespołu i poprawisz jego efektywność – przeszklone ściany są dźwiękoszczelne, co pozwoliło na wyciszenie wnętrza budki do 32-35 dB. 

Jednoosobowe budki akustyczne mogą służyć całodziennej pracy w komfortowych warunkach (wówczas są wyposażone w wygodny fotel biurowy i biurko) lub rozmowom telefonicznym z klientem (aranżacja takich budek obejmuje półkę i siedzisko lub hoker, zainstalowane na odpowiedniej wysokości). 

2. Budka akustyczna do biura: ma znaczenie wizerunkowe

Instalacja budki telefonicznej w biurze ma także znaczenie wizerunkowe. Open space zyskuje nowoczesny i przyjazny charakter, a klient, podobnie jak pracownik, może poczuć się swobodnie i komfortowo – również w trakcie spotkania bezpośredniego. 

Nowoczesne budki telefoniczne do biura zaskakują funkcjonalnością. Niewielka powierzchnia użytkowa kabiny jest bowiem wystarczająca, żeby zaaranżować miejsce, które sprzyja rozmowom o biznesie. Wyposażenie budki najczęściej jest możliwie minimalistyczne i obejmuje stolik kawowy i fotele biurowe. W przypadku modeli przeznaczonych do krótkich rozmów telefonicznych (tzw. calli) wewnątrz kabiny są aranżowane wygodna półka i siedzisko lub hoker. 

3. Budka akustyczna do biura: pozwala zachować charakter i ciągłość pracy

Budki akustyczne do biura pozwalają zachować charakter i ciągłość pracy. Kabiny cechuje bowiem bogate wyposażenie. Obejmuje ono m.in. aktywną wentylację, multiport (tj. gniazdo 230V + port USB), oświetlenie górne LED, funkcjonalną podstawkę i regulowane nóżki. 

Co więcej, budki telefoniczne są dostępne w więcej niż jednym rozmiarze i mogą służyć również do osobistych spotkań z klientem (w przypadku modeli w rozmiarze L, tj. 220 x 210 x 330 cm w takich rozmowach mogą uczestniczyć więcej niż dwie osoby). 

Poprzedni artykułSpodnie robocze – najwyższa jakość dla Twoich pracowników
Następny artykułJak wybrać meble gastronomiczne?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj