Brzmienie infolinii Twojej firmy, wpływa na jej wizerunek! Zadbaj o nią w prosty sposób!

Każda firma musi dbać o swój wizerunek i to na każdym polu. Dotyczy to nie tylko strony internetowej, reklam zewnętrznych, asortymentu, czy różnorodności i jakości usług, ale również kontaktu z klientem. Warto wiedzieć, że na rynku jest tak duża konkurencja, że aby dotrzeć do odbiorców trzeba naprawdę posiadać dobry wizerunek. Jednocześnie nie wystarczą proste rozwiązania, lecz należy postawić na coś co wyróżni Was na tle konkurencji. Doskonałym przykładem jest nagranie zapowiedzi telefonicznej.

Nagranie zapowiedzi telefonicznej – prestiż przez wielkie „P”

Decyzja o zawarciu współpracy z daną firmą często podejmowana jest na podstawie dobrego wrażenia. Dlatego już na samym początku należy wywrzeć pozytywne wrażenie na kliencie. I tutaj bardzo dobrze sprawdza się zapowiedź telefoniczna. Jednak należy wiedzieć, że najlepiej skorzystać z usług nagrań profesjonalnego lektora. W innym przypadku niestety może się okazać, że nagracie szumy, szmery i dźwięki towarzyszące (np. pogłos pomieszczenia), a dodatkowo nie zawsze dykcja jest na odpowiednim poziomie.

Nie bez znaczenia jest także fakt, że takie nagrywanie wywołuje stres i będzie on słyszalny choćby poprzez drżenie głosu. Trudno potem spodziewać się, że potencjalny klient zostanie stałym klientem. Zdecydowanie lepiej jest zdecydować się na zapowiedź wykonaną przez profesjonalistę. Dzięki temu wszystkie informacje mogą być wyartykułowane w sposób wyraźny z naciskiem na ważne akcenty. Takie nagranie na pewno buduje prestiż firmy i sprawia, że jest ona postrzegana jako bardziej profesjonalna.

Profesjonalne nagranie lektorskie zapowiedzi telefonicznej doskonale sprawdzi się, jeżeli potencjalni klienci dzwonią poza godzinami pracy. Dzięki temu potencjalny klient będzie mógł zostawić wiadomość, na którą Wy możecie odpowiedzieć następnego dnia. Takie nagranie na pewno nie wywołuje frustracji u dzwoniących w przeciwieństwie do sytuacji, gdy klient dzwoni, natomiast nie może połączyć się ani nawet zostawić wiadomości.

Nagranie powitania telefonicznego – jak powinno brzmieć?

Nagranie lektorskie powinno być dostosowane do rodzaju branży, w której się działa. Oznacza to nic innego, jak fakt, że inaczej odbierany jest męski głos, a inaczej żeński. Męski lektor kojarzy się z większym profesjonalizmem, zatem szczególnie sprawdza się w branżach takich jak mechanika samochodowa, czy budownictwo. Natomiast lektor żeński jest częściej wykorzystywany przy usługach takich jak fryzjerstwo, kosmetologia czy nawet medycyna.

Głos kobiecy może być bardziej uspokajający i wzbudza większe zaufanie. Lektor powinien też przekazywać określone informacje i tutaj należy wybrać takie informacje, które są niezbędne do tego, by podjąć decyzję o współpracy bądź zdecydować się na rodzaj usług, jeśli dana firma oferuje ich wiele, a klient nie jest do końca zdecydowany. Dzięki temu, że klient może nagrać się poza godzinami pracy nie traci potencjalnej możliwości do zwiększenia swoich profitów z prowadzonej działalności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here