Sport staje się coraz bardziej profesjonalny. Elementem oddziałującym na takie ruchy jest wzmożony udział reklamodawców i znacznie większe aniżeli w przeszłości budżety danych sportowców. Stąd konieczność oprawy takich spotkań i miejsc, gdzie mają być umieszczane treści reklamowe. Wszelkie te elementy muszą spełniać parę zadań. Winnym być atrakcyjne oraz interesujące, zarówno dla widzów, jak również sponsorów.
Bramy reklamowe – typy
Bramy dmuchane z oferty inventini.com to ogromne możliwości stworzenia niepowtarzalnych kompozycji graficznych. Można na nich umieścić własne logo, slogan reklamowy, wyróżnić się barwą i dostosować wymiar do preferencji każdej firmy. Brama z napisem ma jedno główne zadanie – musi przykuwać wzrok. Do wyboru są standardowe bramki prostokątne, w kształcie łuku czy wielokąta. Każda z nich ma zrobioną właściwie ogromną przestrzeń reklamową.
Bramy startowe – zalety
Dla firm organizujących takie wydarzenia to prosta metoda stworzenia atrakcyjnej oprawy wizualnej. Wielokrotnie starczy taka budowa oraz aranżacja otoczenia, żeby sponsorzy poczuli się zadowoleni, natomiast zawodnicy docenili fachową obsługę imprezy. Bramki są przenośne oraz można je swobodnie przestawiać w zależności od potrzeb określonego spotkania. Przez dowolne kreowanie strony graficznej oraz kształtu samej bramki, zamawiający może wywołać model pasujący do jego działań. Elementy można łączyć z innymi dmuchanymi dodatkami. Przez swoją wagę oraz łatwą obsługę w dowolnej chwili jest szansa przewiezienia bramki na inną lokalizację.
Jak zbudowane są bramy dmuchane?
Przestrzenie reklamowe nie tylko muszą być interesujące wizualnie, lecz także odporne na uszkodzenia i działanie czynników zewnętrznych. Bramy tego typu zrobione są z wysokiej klasy tkaniny poliestrowej, która jest bardzo wytrzymała i jest przy tym odporna na uszkodzenia. Dlaczego to takie ważne? W wypadku wydarzeń organizowanych na plaży, gdzie wielokrotnie mamy do czynienia z wietrzną aurą, liczy się trwałość konstrukcji reklamowych. Bramki dmuchane, pomimo własnej małej wagi, są odporne na niekorzystne warunki powietrzne. Mają również jedną istotną zaletę z ekonomicznego punktu widzenia – można je stosować wiele razy, zmieniając położenie.
Zastosowania bram reklamowych
Bramy dmuchane mają mnóstwo przeznaczeń. Przeważnie można je napotkać podczas maratonów, które zdobywają coraz większą rzeszę zwolenników, wyścigów rowerowych, imprez narciarskich, wyścigów samochodowych i wielu innych eventów sportowych. W wypadku tego rodzaju wydarzeń niezwykle ważna jest mobilność bram dmuchanych, których montaż, więc wypełnienie powietrzem, trwa niewspółmiernie krócej, aniżeli złożenie masywniejszych konstrukcji promocyjnych.