Sprzedaż wózka widłowego nie jest procesem długim i skomplikowanym. Odpowiednie przedstawienie faktycznego stanu technicznego pojazdu pozwala na znaczne usprawnienie działań i znalezienie zainteresowanego kupca. Likwidowanie sklepu lub magazynu nie musi być jedynym powodem, dla którego warto sprzedać wysłużony wózek. Wiele firm, takich jak still.pl, oferuje atrakcyjne oferty sprzedaży odnowionych wózków...
Taksówki, taksówkarze i korzystanie z ich usług obrosło różnymi mitami. Jeden z nich mówi, że jeżdżenie taksówką jest po prostu drogie. Nie jest to prawdą, ale dziś skoncentrujemy się na sposobach zaoszczędzania pieniędzy podczas używania taxi. Korzystaj z usług tylko sprawdzonych przewoźników Chcąc wybrać taxi dla firm w Warszawie, możemy stanąć...
W dniu 4 lipca 2019 r. sejm uchwalił projekt nowelizacji Ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw. Na podstawie ww. ustawy nastąpiło przesunięcie w czasie obowiązku pełnej elektronizacji zamówień publicznych w zakresie tzw. postępowań krajowych (poniżej progów...
PR odgrywa niezwykle ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki, a tym samym pomaga jej osiągnąć strategiczne cele marketingowe. Firma nie może skupić się tylko na sprzedaży, lecz powinna także zadbać o dobrą atmosferę w zespole. Zmotywowani pracownicy chętnie wykonują powierzone im zadania, jednocześnie są otwarci na nowe wyzwania. Sprawdź,...
Na powodzenie salonu fryzjerskiego składa się wiele czynników, które powinny iść ze sobą w parze. Wymagający klienci oprócz wiedzy i umiejętności fryzjera, doceniają także wygląd przestrzeni, w której się znajdują. Ładnie zaaranżowany zakład fryzjerski wpływa na przyjemną atmosferę oraz dobre samopoczucie klientów podczas wykonywania usługi. Zostań na tej...
Czy wiesz, że reklamowanie swojego biznesu w sieci każdego dnia może prowadzić do znacznego wzrostu zysków? Według ostatnich badań, firmy, które reklamowały się w sieci codziennie widział wzrost zysków nawet o 20%. Zatem, dlaczego nie spróbować? Tworząc prostą kampanię marketingową i reklamując swoją firmę w Internecie codziennie, można zobaczyć...
Outsourcing – definicja Outsourcing to standardowa praktyka biznesowa, w ramach której firmy zlecają wykonywanie swoich usług lub funkcji stronom trzecim. Outsourcing to przekazywanie funkcji poza firmę, firmie zewnętrznej lub wykonawcy zewnętrznemu. Outsourcing to praktyka biznesowa polegająca na zatrudnianiu podmiotu zewnętrznego w celu świadczenia usług i produkcji dóbr, które tradycyjnie są...
Wciąż poszerza się skala na jaką prowadzona jest sprzedażowa działalność internetowa. Osób zamawiających produkty online jest coraz więcej, przybywa również tych którzy postanawiają rozpocząć swoją przygodę z promowaniem swoich produktów online. Jako że konkurencja wciąż wzrasta, osoby posiadające firmy muszą sobie z nią radzić, poświęcając na pracę dużo więcej czasu...
Kubki szklane czy kubki z nadrukiem? Długopisy reklamowe, a może... firmowe czekoladki? Moglibyśmy wymieniać i wymieniać, a lista mogłaby się nie kończyć. Gadżety reklamowe stanowią tani, a zarazem skuteczny nośnik reklamy często wykorzystywany przez małe i duże firmy. W związku z tym postanowiliśmy nieco ułatwić wam sprawę i...
W dzisiejszych czasach, gdy świat staje się coraz bardziej zglobalizowany, inwestowanie w tłumaczenie stron internetowych staje się niezbędne dla wielu firm. Z jednej strony pomaga firmom dotrzeć do szerszego grona odbiorców, z drugiej pozwala na rozwój biznesu i zwiększenie sprzedaży w innych krajach. W artykule omówimy, dlaczego warto inwestować...