Namioty handlowe dla małego biznesu – jakie powinny być?

Dla niejednego małego przedsiębiorcy, zajmującego się głównie handlem niestacjonarnym, lub zmuszonym do częstej zmiany lokalizacji idealnym rozwiązaniem okazują się namioty handlowe. Pozwalają one nie tylko zapewnić podstawową powierzchnię handlową, ale również w atrakcyjny sposób zwrócić uwagę na znajdujący się w nich towar. Czasy, gdy kojarzyły się one z odpustowym stylem na szczęście odeszły do lamusa.

Nowoczesne namioty handlowe – jakie warto wybrać?

Namiot handlowy, który ma być wizytówką sprzedającego, powinien spełniać przynajmniej trzy kryteria: być praktyczny, trwały i ładnie prezentować się od strony wizualnej. Najlepiej, jeśli pozwala się składać i rozkładać, łatwo przenosić i w miarę potrzeb umożliwia rozbudowę, gdy na przykład potrzebujemy tymczasowo większego stanowiska. Wiele z nich może być wyposażonych w dodatkowe użyteczne rozszerzenia jak np. ściany boczne o różnej wysokości, półki, lady, półki ukośne, wieszaki, oświetlenie, a nawet nagrzewnice. Dzięki temu możemy dobrać model do potrzeb naszej firmy. Modułowa konstrukcja, pozwalająca na wykorzystanie kilku rodzajów rozszerzeń byłaby także niewątpliwą zaletą.

Namiot musi być też trwały, gdyż zazwyczaj służy od do prowadzenia handlu „pod gołym niebem”, będąc narażonym zarówno na działanie promieni atmosferycznych i wysokiej temperatury, jak i deszczów i chłodów. Ponadto częste składanie i rozkładanie również negatywnie mogą wpływać na szybkość jego użycia. Dlatego dobrze jest, jeśli jest wykonany z materiałów trwałych i lekkich, do jakich możemy zaliczyć aluminium i cienką wzmacnianą stal nierdzewną w przypadku elementów konstrukcyjnych oraz wytrzymałą, wodoszczelną tkaniną z tworzywa sztucznego jako pokrycia zewnętrznego.

Ładnie wykonany namiot będzie z pewnością świadczył o profesjonalnym podejściu właściciela do wykonywanej pracy, wpływając na pozytywną ocenę w oczach klienta. Estetyka nie jest jedynym narzędziem do przykuwania uwagi – namiot handlowy może na sobie zawierać również napisy, nadruki i rysunki, skutecznie informujące o nazwie firmy, jak i o rodzaju sprzedawanego towaru, a także uatrakcyjniającej wizualnie nasze stanowisko.

Na jaki namiot się zdecydować?

Dobrze, jeśli wybieramy namiot od producenta doświadczonego na rynku, który dzięki temu będzie w stanie zaoferować nam sprawdzone rozwiązania, przez lata wypróbowane w różnych warunkach. Warto, w miarę możliwości zdecydować się na polskiego producenta, gdyż oprócz wspierania rodzimej gospodarki również możemy liczyć na lepszą obsługę serwisową i większą dostępność ewentualnych części zamiennych. Na polskim rynku jednym z wyróżniających się producentów, spełniających również wszystkie opisane kryteria jest firma Vitabri.

Poprzedni artykułOferta rachunków w XTB
Następny artykułPrzepisy, prawo upadłości konsumenckiej w roku 2019

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj